Британський сервіс онлайн-продажу автомобілів webyanycar показав нову телевізійну рекламу за участю вірусної сенсації TikTok креатора Mufasa.
У новій рекламі поєдналось все: висока енергія, яскраві кольори і нова пісня, що запам’ятовується, яка є реміксом популярного хіта Nightcrawlers 1992 року «Push The Feeling On», де текст змінений з «It’s Friday then» на «Just Sold My Car». Головний герой танцює в стилі популярного челенджу в соцмережах під пісню Drake «In My Feelings».
Представник webyanycar сказав: «Наша нова рекламна кампанія весела, захоплююча і щось зовсім інше, і ми сподіваємося, що вона принесе радість і викличе усмішки на обличчях людей. Хоча Mufasa фігурує в нашій рекламі під час запуску, і це не амбасадор, який представляє бренд, натомість він проливає світло на звичайних людей із інтересом до життя. Наша нова реклама присвячена тому приємному моменту, коли ви з легкістю продаєте свій автомобіль — нам не терпиться розповісти більше пізніше цього року».
Клієнтам пропонується безкоштовна, без будь-яких зобов’язань оцінка їх двигуна через веб-сайт webuyanycar менш ніж за 30 секунд.
Перша реклама нової кампанії була запущена на телебаченні країни в день Різдва, і бренд обіцяє, що в найближчі кілька місяців з’явиться більше.