У ролику сервісу продажу автомобілів нагадали про вірусний танцювальний челендж
04 Січ 2023, 15:22

У ролику сервісу продажу автомобілів нагадали про вірусний танцювальний челендж

Британський сервіс онлайн-продажу автомобілів webyanycar показав нову телевізійну рекламу за участю вірусної сенсації TikTok креатора Mufasa.

У новій рекламі поєдналось все: висока енергія, яскраві кольори і нова пісня, що запам’ятовується, яка є реміксом популярного хіта Nightcrawlers 1992 року «Push The Feeling On», де текст змінений з «It’s Friday then» на «Just Sold My Car». Головний герой танцює в стилі популярного челенджу в соцмережах під пісню Drake «In My Feelings».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Представник webyanycar сказав: «Наша нова рекламна кампанія весела, захоплююча і щось зовсім інше, і ми сподіваємося, що вона принесе радість і викличе усмішки на обличчях людей. Хоча Mufasa фігурує в нашій рекламі під час запуску, і це не амбасадор, який представляє бренд, натомість він проливає світло на звичайних людей із інтересом до життя. Наша нова реклама присвячена тому приємному моменту, коли ви з легкістю продаєте свій автомобіль — нам не терпиться розповісти більше пізніше цього року».

Клієнтам пропонується безкоштовна, без будь-яких зобов’язань оцінка їх двигуна через веб-сайт webuyanycar менш ніж за 30 секунд.

Перша реклама нової кампанії була запущена на телебаченні країни в день Різдва, і бренд обіцяє, що в найближчі кілька місяців з’явиться більше.

Розкажіть друзям про новину