Uklon та Masterсard запустили національну кампанію, у якій показали вигоду знижок. Розробкою серії роликів займалась креативна агенція I AM IDEA.
Компанії Uklon та Mastercard створили супер вигідний оффер для українців. Суть кампанії в тому, що Uklon дає знижку 70% на перші три поїздки при оплаті карткою Mastercard.
Команда креативної агенції I AM IDEA вирішила показати наскільки пропозиція вигідна навіть для тих, хто скептично відноситься до знижок. У новій рекламній кампанії команда I AM IDEA створила життєві ситуації, у яких герої помічають рекламу бренду зі знижкою спочатку зі скептицизмом: «це лише маркетинг», «зараз буде маршрутка». Але вже за мить герої користуються пропозицією, бо «хай там що, коли воно вигідно, воно вигідно». Команда каже, що в цьому і є весь правдивий людський консьюмеризм.
Креативна команда також створила головне комунікаційне повідомлення кампанії — «Хай там що, коли воно вигідно, воно вигідно». Рекламу можна буде побачити на ТБ, зовнішній рекламі та у диджитал.