13 Тра 2024, 16:09

У роликах українського райдхейлінг сервісу знижками скористалися навіть скептики

Uklon та Masterсard запустили національну кампанію, у якій показали вигоду знижок. Розробкою серії роликів займалась креативна агенція I AM IDEA. 

Компанії Uklon та Mastercard створили супер вигідний оффер для українців. Суть кампанії в тому, що Uklon дає знижку 70% на перші три поїздки при оплаті карткою Mastercard.

Команда креативної агенції I AM IDEA вирішила показати наскільки пропозиція вигідна навіть для тих, хто скептично відноситься до знижок. У новій рекламній кампанії команда I AM IDEA створила  життєві ситуації, у яких герої помічають рекламу бренду зі знижкою спочатку зі скептицизмом: «це лише маркетинг», «зараз буде маршрутка». Але вже за мить герої користуються пропозицією, бо «хай там що, коли воно вигідно, воно вигідно». Команда каже, що в цьому і є весь правдивий людський консьюмеризм.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Ми завжди чекаємо на знижки, адже нам це вигідно. Всі ми хочемо знайти те, що буде краще нам, і це нормально. Через які б там упередження ви не їздили на авто, зі знижкою 70% при оплаті Masterсard варто скористатись, бо це вигідно.
Ігор Гавруш та Віталій Клименко
креативна пара в I AM IDEA

Креативна команда також створила головне комунікаційне повідомлення кампанії — «Хай там що, коли воно вигідно, воно вигідно». Рекламу можна буде побачити на ТБ, зовнішній рекламі та у диджитал. 

Ми із нашим стратегічним партнером Mastercard щиро віримо, що головна задача брендових партнерств — створювати справжню цінність для клієнтів. Ми багато і скрупульозно займаємося тим, щоб користувач отримував найкращий досвід у користуванні нашими сервісами. Та іноді потенційні клієнти не мають можливості затестувати його через різні упередження. Тож ми створили кампанію, яка не залишить байдужим навіть тих, хто скептично ставиться до реклами та знижок. Бо ж коли воно вигідно, то воно вигідно.
Вікторія Ковальова
Head of Product and Brand Marketing в Uklon

Розкажіть друзям про новину

Нове відео