У рекламному ролику музикантка грає на барабанах курячими гомілками від KFC
19 Вер 2022, 13:33

У рекламному ролику музикантка грає на барабанах курячими гомілками від KFC

Щоб відсвяткувати появу на Uber Eats, KFC вирішив відзначити це у новій кампанії. У рекламному ролику KFC знялась відома співачка, авторка пісень та барабанщиця G Flip, яка використовує барабанні палички KFC, щоб виконати енергійне барабанне соло.

Нетрадиційний ролик був створений компанією Special Australia. Потім запуск буде посилено і створить більше шуму за рахунок PR та соціальних активацій, розроблених спільно з Mediacom та Hello Social.

Директор з маркетингу Uber Eats ANZ Енді Морлі сказав: «Ми дуже раді, що KFC доступний на Uber Eats, і ми дуже раді співпраці з артистом, що має характер і якість G Flip. Вони не тільки мають видатний музичний талант, але і є справжніми шанувальниками Uber Eats. Ми сподівалися зв’язатися з ними протягом деякого часу, це був ідеальний спосіб зробити це».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Оголошення про те, що KFC нарешті з’явився на Uber Eats, — це просте повідомлення, яке вимагало сміливого втілення, щоб об’єднати особи двох брендів» — сказала Сара Перріс, креативний директор Special. «Гра на барабанах з барабанними паличками KFC, здавалося, давала ідеальну кількість нетрадиційного шарму, енергії та драматизму».

Фільм та зовнішня кампанія запущені одночасно із соціально інтегрованим конкурсом, у якому користувачі будуть змагатися за шанс виграти призи, у тому числі коди Uber Eats, фірмовий мерч G Flip та барабанні палички у формі курки, випущені лімітованим тиражем. Компанія Special тісно співпрацювала з Ogilvy, креативною агенцією KFC, щоб втілити всю цю веселу кампанію в життя.

Директор з маркетингу KFC Australia Саллі Спріггс сказала: «KFC вже деякий час активно підтримує австралійську музику, тому ми дуже раді можливості співпрацювати з приголомшливою G Flip на наступному етапі запуску Uber Eats».

Розкажіть друзям про новину