У рекламному ролику музикантка грає на барабанах курячими гомілками від KFC
19 Вер 2022, 13:33

У рекламному ролику музикантка грає на барабанах курячими гомілками від KFC

Щоб відсвяткувати появу на Uber Eats, KFC вирішив відзначити це у новій кампанії. У рекламному ролику KFC знялась відома співачка, авторка пісень та барабанщиця G Flip, яка використовує барабанні палички KFC, щоб виконати енергійне барабанне соло.

Нетрадиційний ролик був створений компанією Special Australia. Потім запуск буде посилено і створить більше шуму за рахунок PR та соціальних активацій, розроблених спільно з Mediacom та Hello Social.

Директор з маркетингу Uber Eats ANZ Енді Морлі сказав: «Ми дуже раді, що KFC доступний на Uber Eats, і ми дуже раді співпраці з артистом, що має характер і якість G Flip. Вони не тільки мають видатний музичний талант, але і є справжніми шанувальниками Uber Eats. Ми сподівалися зв’язатися з ними протягом деякого часу, це був ідеальний спосіб зробити це».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Оголошення про те, що KFC нарешті з’явився на Uber Eats, — це просте повідомлення, яке вимагало сміливого втілення, щоб об’єднати особи двох брендів» — сказала Сара Перріс, креативний директор Special. «Гра на барабанах з барабанними паличками KFC, здавалося, давала ідеальну кількість нетрадиційного шарму, енергії та драматизму».

Фільм та зовнішня кампанія запущені одночасно із соціально інтегрованим конкурсом, у якому користувачі будуть змагатися за шанс виграти призи, у тому числі коди Uber Eats, фірмовий мерч G Flip та барабанні палички у формі курки, випущені лімітованим тиражем. Компанія Special тісно співпрацювала з Ogilvy, креативною агенцією KFC, щоб втілити всю цю веселу кампанію в життя.

Директор з маркетингу KFC Australia Саллі Спріггс сказала: «KFC вже деякий час активно підтримує австралійську музику, тому ми дуже раді можливості співпрацювати з приголомшливою G Flip на наступному етапі запуску Uber Eats».

Розкажіть друзям про новину