У рекламній кампанії Burger King підкреслює, що клієнти не знають меню
29 Кві 2022, 15:31

У рекламній кампанії Burger King підкреслює, що клієнти не знають меню

У меню Burger King представлений широкий асортимент продуктів. Лише в Америці вибір бургерів налічує понад 15 варіантів. Але що якщо клієнти бренду не можуть назвати жодного з них? Або можуть назвати тільки одне?

У рекламному ролику шведського агентства Ingo можна побачити, як клієнти Burger King по всьому світу намагаються назвати варіанти бургерів з меню мережі. Ролик був знятий у Лондоні, Мехіко, Токіо та Стокгольмі. Кампанія була заснована на анкетуванні, яке провела компанія по всьому світу з проханням назвати бургери у меню Burger King. Для 85% учасників єдиним продуктом, який прийшов на думку, був класичний воппер.

Кампанія нелогічна у тому сенсі, що очікується, що бренд зверне увагу на свій асортимент, а не на той факт, що люди не знають про нього. Стол сказав, що це унікальна можливість для брендингу, спираючись на велику популярність воппера більшу, аніж у споріднених страв.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Якщо у вас є улюблений продукт, ви захочете повернутися. І тоді ви на крок ближче до того, щоб спробувати щось нове».

Розкажіть друзям про новину