У меню Burger King представлений широкий асортимент продуктів. Лише в Америці вибір бургерів налічує понад 15 варіантів. Але що якщо клієнти бренду не можуть назвати жодного з них? Або можуть назвати тільки одне?
У рекламному ролику шведського агентства Ingo можна побачити, як клієнти Burger King по всьому світу намагаються назвати варіанти бургерів з меню мережі. Ролик був знятий у Лондоні, Мехіко, Токіо та Стокгольмі. Кампанія була заснована на анкетуванні, яке провела компанія по всьому світу з проханням назвати бургери у меню Burger King. Для 85% учасників єдиним продуктом, який прийшов на думку, був класичний воппер.
Кампанія нелогічна у тому сенсі, що очікується, що бренд зверне увагу на свій асортимент, а не на той факт, що люди не знають про нього. Стол сказав, що це унікальна можливість для брендингу, спираючись на велику популярність воппера більшу, аніж у споріднених страв.
«Якщо у вас є улюблений продукт, ви захочете повернутися. І тоді ви на крок ближче до того, щоб спробувати щось нове».