Бренд «Бетон від Ковальської» разом з креативним агентством IAMIDEA створив мінімалістичну і водночас самовпевнену рекламну компанію, слоган якої – «Якість – наша краща якість».
Рекламна кампанія включає в себе банери та ролики.
Кампанія також доповнена білбордами, які розміщені у Києві та області.
«В комунікації ми розкрили, що стоїть за якістю «Ковальської», і наповнили цю абстрактну характеристику конкретними атрибутами. Для цього використали символ астериску* як відправну точку пояснення суті. Ця зірочка розкриває суть бренду Ковальської та її якості.
В роликах, ми відштовхнулися від того, що якісний продукт, якому ти довіряєш, позбавляє від непотрібних думок та переживань (особливо в такій стресовій сфері як будівництво). Тож головним атрибутом бренду «Бетон від Ковальської» став спокій. Спокій під час споглядання на те як ллється бетон, чи як піднімається краном залізобетонна конструкція, а переживань немає, бо якісно ж». – Ігор Фінашкін креативний директор IAMIDEA.