У Netflix вперше за більше ніж десятиліття зменшується кількість передплатників, а не зростає. Компанія вражена втратою передплатників і може запропонувати дешевші плани з підтримкою реклами.
Netflix заявили, що інфляція, війна в Україні та жорстка конкуренція вперше за більш ніж десятиліття призвели до втрати передплатників, і передбачила глибші втрати в майбутньому, ознаменувавши різке зрушення у долі потокової компанії, яка процвітала під час пандемії.
Компанія заявила, що втратила 200 тисяч передплатників у першому кварталі, що значно нижче за її прогноз про додавання 2,5 млн. передплатників. Призупинення роботи в росії після вторгнення в Україну завдало збитків, внаслідок чого було втрачено 700 тисяч користувачів.
Акції впали на 26% і стерто близько 40 млрд. доларів їхньої ринкової вартості. Оскільки у січні компанія попередила про слабке зростання абонентів, вона втратила майже половину своєї вартості.
Ці події спонукають Netflix задуматися про пропозицію дешевшої версії сервісу з рекламою, посилаючись на успіх аналогічних пропозицій від конкурентів HBO Max та Disney+.
Netflix дав похмурий прогноз на весняний квартал, прогнозуючи, що він втратить 2 млн. передплатників, незважаючи на повернення таких гаряче очікуваних серіалів, як «Дивні дива» та «Озарк», і дебютного фільму «Сіра людина» із Крісом Евансом та Райаном Гослінгом.
Падіння зачепило й інші компанії, пов’язані з потоковим відео: Roku, Walt Disney, а також Warner Bros Discovery.
«Вони постраждали від поєднання насичення, інфляції, підвищення цін, війни в Україні та конкуренції, що наближається», — сказав аналітик Wedbush Майкл Пачтер.