У Netflix зменшилась кількість передплатників вперше за більш ніж десятиліття
20 Кві 2022, 13:39

У Netflix зменшилась кількість передплатників вперше за більш ніж десятиліття

У Netflix вперше за більше ніж десятиліття зменшується кількість передплатників, а не зростає. Компанія вражена втратою передплатників і може запропонувати дешевші плани з підтримкою реклами.

Netflix заявили, що інфляція, війна в Україні та жорстка конкуренція вперше за більш ніж десятиліття призвели до втрати передплатників, і передбачила глибші втрати в майбутньому, ознаменувавши різке зрушення у долі потокової компанії, яка процвітала під час пандемії.

Компанія заявила, що втратила 200 тисяч передплатників у першому кварталі, що значно нижче за її прогноз про додавання 2,5 млн. передплатників. Призупинення роботи в росії після вторгнення в Україну завдало збитків, внаслідок чого було втрачено 700 тисяч користувачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Акції впали на 26% і стерто близько 40 млрд. доларів їхньої ринкової вартості. Оскільки у січні компанія попередила про слабке зростання абонентів, вона втратила майже половину своєї вартості.

Ці події спонукають Netflix задуматися про пропозицію дешевшої версії сервісу з рекламою, посилаючись на успіх аналогічних пропозицій від конкурентів HBO Max та Disney+.

Netflix дав похмурий прогноз на весняний квартал, прогнозуючи, що він втратить 2 млн. передплатників, незважаючи на повернення таких гаряче очікуваних серіалів, як «Дивні дива» та «Озарк», і дебютного фільму «Сіра людина» із Крісом Евансом та Райаном Гослінгом.

Падіння зачепило й інші компанії, пов’язані з потоковим відео: Roku, Walt Disney, а також Warner Bros Discovery.

«Вони постраждали від поєднання насичення, інфляції, підвищення цін, війни в Україні та конкуренції, що наближається», — сказав аналітик Wedbush Майкл Пачтер.

Розкажіть друзям про новину