Бренд меблів Habitat представив нову кампанію «Love design, love habitat». Вона збігається з 60-річчям Habitat, що є відзначенням минулого, теперішнього та майбутнього бренду.
На честь ювілею бренд презентував колекцію «60 Years of Design», яка була розроблена власними силами разом із когортою запрошених дизайнерів. Вона включає в себе переосмислену класику Habitat, а також нові речі, що представляють наступне покоління дизайну.
Щоб відзначити цю сміливу та яскраву колекцію, у Лондоні, Манчестері та Бірмінгемі з’явились гігантські 3D-копії деяких предметів домашнього вжитку та меблів.
Кампанія також буде проходити у соціальних та диджитал каналах, а також включає рекламу в пресі та зовнішню рекламу по всій країні.
Радха Девіс, директорка з брендів, планування та креативу Sainsbury’s, зазначила: «Habitat відстоює чудовий дизайн протягом шести десятиліть, і ми раді запустити нашу нову бренд-платформу «Love design, love habitat» на честь нашого 60-річчя для нашої наймасштабнішої кампанії на сьогоднішній день. Ми віримо, що ця нова обіцянка бренду дійсно втілює нашу пристрасть до того, щоб зробити чудовий дизайн доступним для всіх, і ми пишаємося тим, що вперше втілюємо її в життя, запускаючи нашу ювілейну колекцію».
Нічі Хофер, засновниця та художня директорка New Commercial Arts, додала: «Habitat завжди виступав за чудовий дизайн, і нова платформа бренду «Love design, love habitat» дійсно втілює в життя силу дизайну, відсилаючи до спадщини Habitat».