Pregnant The Screwed, благодійна організація, яка прагне покласти край несправедливості щодо працюючих матерів, у партнерстві з агентством Saatchi & Saatchi запустила кампанію з підвищення обізнаності про кризу витрат на догляд за дітьми.
Кампанія «A Cry For Help» заснована на плачу дитини — звуку, який мозок людини не може ігнорувати. Щоб розробити крик, який викликав би найбільш емоційний та фізичний відгук, агенція працювала з професоркою Лорен Стюарт, професоркою психології Голдсмітського університету Лондона.
Кампанія спрямована на висвітлення результатів недавнього національного звіту організації Pregnant Then Fucked, в якому було опитано понад 24 000 батьків і з’ясувалося, що три з чотирьох матерів (76%), які платять за догляд за дітьми, кажуть, що для них більше немає фінансового сенсу працювати.
Витрати на догляд за дітьми у Великій Британії в даний час входять до трійки найдорожчих у розвиненому світі (згідно з даними ОЕСР), і це збільшує борги сімей: кожен третя (32%) сім’я визнає, що вони повинні були покладатися борги, щоб покрити свої витрати на дитину.
Кампанія представлена у зовнішній рекламі, у тому числі на повноекранному діджитал білборді Ocean Outdoor, розташованому у Лондоні, а також у Spotify та соціальних мережах від 3 березня, до Дня матері, 19 березня, по всьому світу.
Лорен Фабіанскі, директор зі зв’язків з громадськістю благодійної організації, каже: «Матері не можуть платити за те, щоб ходити на роботу, в цьому немає жодного сенсу, але після багатьох років недофінансування з боку держави і плати за догляд за дітьми, що постійно зростає, більшість матерів тепер кажуть, що для них немає фінансового сенсу працювати. Постачальники послуг з догляду за дітьми відчайдушно недофінансовані: більше половини з них заявили, що у 2022 році вони працювали на збиток, і, крім того, ми бачимо, що працівники ранніх років опиняються за межею бідності через низькі ставки заробітної плати. Весь сектор стоїть на колінах і продовжує валитися навколо нас; тим часом дедалі більше матерів йдуть із роботи».
«Ось чому ми співпрацювали з Saatchi & Saatchi, щоб створити наш остаточний Cry For Help у спробі змусити уряд серйозно поставитися до кризи догляду за дітьми до весняної заяви. Це крик, що вони не можуть ігнорувати».