Соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn працює над створенням ігор на своїй платформі.
Серед перших на платформі будуть представлені ігри під назвою «Queens», «Inference» і «Crossclimb».
Дослідник застосунків Німа Оуджі сказав, що одна з ідей, з якою, схоже, експериментує LinkedIn, полягає в тому, що оцінки гравців будуть організовані за місцями роботи, а компанії будуть «ранжуватися» за цими оцінками.
BREAKING: #LinkedIn is working on IN-APP GAMES!
— Nima Owji (@nima_owji) March 16, 2024
There are going to be a few different games and companies will be ranked in the games based on the scores of their employees!
Pretty cool and fun, in my opinion! pic.twitter.com/hLITqc8aqw
Представник LinkedIn підтвердив, що компанія працює над іграми, але сказав, що дата запуску ще не визначена.
«Ми працюємо над додаванням ігор на основі головоломок до досвіду LinkedIn, щоб розблокувати трохи розваг, поглибити стосунки і, сподіваємось, створити можливість для розмов», — сказав представник компанії.
Власник LinkedIn, компанія Microsoft, є ігровим гігантом. Її ігровий бізнес, до якого входять Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, минулого кварталу приніс $7,1 млрд доходів, вперше обійшовши доходи Windows.
Представник LinkedIn відмовився повідомити, яким чином і чи бере участь Microsoft в ігровому проєкті LinkedIn.