У LinkedIn з’являться ігри
19 Бер 2024, 10:47

У LinkedIn з’являться ігри

Соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn працює над створенням ігор на своїй платформі.

Серед перших на платформі будуть представлені ігри під назвою «Queens», «Inference» і «Crossclimb».

Дослідник застосунків Німа Оуджі сказав, що одна з ідей, з якою, схоже, експериментує LinkedIn, полягає в тому, що оцінки гравців будуть організовані за місцями роботи, а компанії будуть «ранжуватися» за цими оцінками.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представник LinkedIn підтвердив, що компанія працює над іграми, але сказав, що дата запуску ще не визначена.

«Ми працюємо над додаванням ігор на основі головоломок до досвіду LinkedIn, щоб розблокувати трохи розваг, поглибити стосунки і, сподіваємось, створити можливість для розмов», — сказав представник компанії.

Власник LinkedIn, компанія Microsoft, є ігровим гігантом. Її ігровий бізнес, до якого входять Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, минулого кварталу приніс $7,1 млрд доходів, вперше обійшовши доходи Windows.

Представник LinkedIn відмовився повідомити, яким чином і чи бере участь Microsoft в ігровому проєкті LinkedIn.

Розкажіть друзям про новину