Китайські користувачі соціальних мереж з огидою відреагували на нову рекламу Nike, присвячену Олімпійським іграм у Парижі, у якій спортсменка з настільного тенісу облизує свою ракетку.
У рекламі під назвою «Am I A Bad Person?» знялися деякі з найвідоміших спортсменів, зокрема Леброн Джеймс, Кобі Браянт, Серена Вільямс, Чжен Ціньвень, Кріштіану Роналду та Кіліан Мбаппе.
Однак через шість секунд після початку ролика, який озвучує кіноактор Віллем Дефо, акторка, яка грає азійську спортсменку з настільного тенісу, облизує край своєї ракетки.
Ця сцена несподівано для Nike стала трендом у соцмережі Weibo, а хештег, що посилається на облизування, був переглянутий понад 53 мільйони разів.
«Що взагалі означає облизування ракетки для настільного тенісу? Про що взагалі думала людина, яка зняла цю рекламу, що ракетка чиста і солодка, як льодяник?» — запитав один з інтернет-користувачів. Інші вважають, що ця сцена була навмисно включена, щоб розлютити глядачів і викликати ажіотаж.
Тисячі інших скористалися можливістю знову розпалити суперечку про синьцзянську бавовну і продемонструвати свій патріотизм до китайських брендів.
«Не кажіть, що ми забудькуваті, після суперечки про синьцзянську бавовну ми носимо тільки [китайський спортивний бренд] Anta!» — написав один із користувачів.
В інших коментарях, які набрали тисячі вподобань, просто говорилося про «синьцзянську бавовну» або про те, що вони більше не купують продукцію Nike.
У 2021 році Nike і H&M зіткнулися з негативною реакцією в Китаї після того, як вони висловили занепокоєння щодо ймовірного використання примусової праці у виробництві бавовни.
Китайський уряд заперечив ці звинувачення, і багато китайців відреагували на це бойкотом брендів.