У крокодила Lacoste з’явилась пов’язка на коліні
10 Чер 2024, 12:28

У крокодила Lacoste з’явилась пов’язка на коліні

Французький бренд одягу Lacoste змінив свій логотип на знак підтримки сербського тенісиста та свого амбасадора Новака Джоковича.

Під час Відкритого чемпіонату Франції з тенісу Джокович отримав травму правого коліна, через що спортсмен був змушений знятись з турніру. Після цього Lacoste змінив свій логотип — у маскота бренду, крокодила, з’явилась пов’язка навколо коліна.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Lacoste (@lacoste)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Партнерство Джоковича з Lacoste розпочалося у 2017 році. Відтоді він є обличчям бренду, постійно одягає його продукцію на свої матчі на кількох турнірах, особливо на мейджорах. Їхній контракт триватиме до 2025 року.

Розкажіть друзям про новину