У крокодила Lacoste з’явилась пов’язка на коліні
10 Чер 2024, 12:28

У крокодила Lacoste з’явилась пов’язка на коліні

Французький бренд одягу Lacoste змінив свій логотип на знак підтримки сербського тенісиста та свого амбасадора Новака Джоковича.

Під час Відкритого чемпіонату Франції з тенісу Джокович отримав травму правого коліна, через що спортсмен був змушений знятись з турніру. Після цього Lacoste змінив свій логотип — у маскота бренду, крокодила, з’явилась пов’язка навколо коліна.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Lacoste (@lacoste)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Партнерство Джоковича з Lacoste розпочалося у 2017 році. Відтоді він є обличчям бренду, постійно одягає його продукцію на свої матчі на кількох турнірах, особливо на мейджорах. Їхній контракт триватиме до 2025 року.

Розкажіть друзям про новину