Маркетплейс для автодорожніх поїздок BlaBlaCar оновив комунікаційну команду в Україні. Тепер за комунікації платформи в Центральній та Східній Європі відповідатиме Марина Пухова.
Марина має понад 8 років досвіду роботи в PR. ЇЇ бекграунд включає реалізацію загальнонаціональних комунікаційних кампаній та соціальних проєктів спільно з ООН Жінки, Фондом ООН з народонаселення, ЮНІСЕФ, Українським культурним фондом, фондом «Таблеточки», роботу в B2B-комунікаціях на міжнародних ринках тощо. Раніше Марина працювала на Senior посадах в IT-компанії Intellias, громадській спілці «Освіторія» та в комунікаційних агенціях Havas PR і Newsfront Communications.
На посаді координаторки комунікацій у BlaBlaCar Марина відповідатиме за комунікації бренду в Центральній та Східній Європі. Втім, її основний фокус буде зосереджений на Україні та Польщі.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Забронювати участь
Можливість нести позитивні зміни завдяки комунікаціям є для мене найбільшою цінністю та найсильнішою мотивацією. BlaBlaCar з цієї точки зору — perfect match, адже вся діяльність компанії спрямована на якісні соціально орієнтовані зміни у сфері мобільності. Тому моя мета і завдання — продовжувати вибудовувати репутацію BlaBlaCar як амбітного, соціально відповідального, високотехнологічного та близького до користувачів бізнесу.
Марина Пухова
координаторка комунікацій BlaBlaCar