Британська традиційна культура прагне бути «правильною». Для цього потрібно відвідувати художні галереї та дивитися Шекспіра. Кампанія стримінгової платформи Tubi від Mischief @ No Fixed Address увібрала в себе особистість Tubi і її нешанобливий тон, що дозволяє поритися в цій задушливій атмосфері. Вона закликає британців не відчувати себе зобов’язаними брати участь у культурній вишуканості чи боятися щось пропустити, а повернути собі право власності на свій час — дивитися те, що ти насправді хочеш дивитися.
У фільмах кампанії «Gallery» та «Theatre» мистецтво промовляє до глядачів, спонукаючи їх замислитися над тим, чим би вони хотіли займатися. Тобто, дивитися Tubi.
«Виводячи бренд на ринок Великої Британії за допомогою нашої креативної кампанії, ми хотіли залишитися вірними грайливому та нешанобливому голосу Tubi, водночас звертаючись безпосередньо до абсолютно нової аудиторії у захоплюючий спосіб, — заявила Ніколь Парлапіано, директор з маркетингу Tubi. — Наша кампанія використовує грайливі сценарії, щоб кинути виклик суспільному тиску, який ми всі відчуваємо, коли не бачили останню п’єсу, документальний фільм чи шоу; натомість заохочуючи людей витрачати свій час на те, що їм справді подобається, без почуття провини».
Кевін Малрой, виконавчий креативний директор і партнер Mischief, додав: «Tubi завоював серця людей, показавши себе так, як жодна інша стрімінгова платформа. Вона лідирує завдяки унікальній індивідуальності бренду, а не масовому маркетингу за окремими назвами. І це дозволяє глядачам перестати прикидатися, що вони хочуть дивитися серіали про мильну оперу про аристократію або чергову таємницю вбивства».