26 Бер 2024, 16:19

«Тварина не подарунок»: комунікаційна кампанія Club 4 Paws про відповідальність рішення адопції тварин

Понад 600 мільйонів чотирилапих у світі — безпритульні й ця кількість постійно зростає. Згідно з даними соціальної ініціативи Save Pets of Ukraine, кількість тварин в українських притулках  протягом 2022 року збільшилася з 20% до 100%, особливо складна ситуація у прифронтових регіонах. Близько 80% покинутих чотирилапих — колишні домашні, від яких їх люди відмовились із різних причин.

Таке загрозливе зростання кількості безпритульних тварин стало одним із поштовхів того, що бренд харчування для тварин Club 4 Paws запустив комунікаційну кампанію «Тварина не подарунок», яка мотивує людей більш відповідально підходити до рішення взяти тварину.

Притулки та соціальні ініціативи пропагують адопцію тварин. Але, на жаль, дуже часто вони стикаються із тим, що люди повертають чотирилапих назад. Навіть породисті коти і собаки, придбані у заводчиків, мають всі шанси потрапити до притулків чи на вулицю, якщо їх петперенти не оцінили всю відповідальність компаньйонства з твариною. Проблема загострюється в період різдвяно-новорічних свят, адже тварин, на жаль, досі часто приносять додому, як подарунок дітям чи друзям до свят. 

На перший погляд, жест дарування котика чи песика може здатися невинним та навіть зворушливим, проте не кожен, хто отримує домашнього улюбленця в подарунок, готовий до відповідальності. У результаті, це збільшує ймовірність того, що тварини опиняються на вулиці чи у притулку. 

Фундаментом комунікаційної кампанії «Тварина не подарунок» став проєкт відповідальної адопції Look 4 Paws, який бренд харчування для чотирилапих Club 4 Paws запустив у травні 2022 року. Проєкт прицільно працює з притулками, допомагаючи прилаштовувати тварин, і збільшує кількість відповідальних опікунів через поширення корисної інформації. Завдяки платформі адопції Look 4 Paws нові родини вже знайшли понад 1100 тварин.

Тому напередодні Різдвяних свят 2023 Club 4 Paws запустив передноворічну кампанію-нагадування про те, що тварина — це не подарунок на жодне свято. 

Бренд через інтерактивні формати як: анімаційні ролики на телебаченні та YouTube, у соцмережах, через публікації у ЗМІ та на радіо, — акцентував на необхідності усвідомленого підходу до рішення подарувати родину чотирилапим.

Кампанія «Тварина не подарунок» орієнтована на людей, які вже мають тварину або потенційно готові її завести. Маркетингова стратегія проєкту включає SERM, SMM, рекламу у Google і Facebook, співпрацю з блогерами та комунікаційні партнерства. Публікації про проєкт виходили на The Village, Elle. З метою більшого охоплення у соцмережах проводили різні активності, зокрема посвяту відвідувачів у петперенти на Різдвяному Куражі. Під час кампанії охоплення сторіз на сторінці бренду в Instagram зросло майже у 2 рази. Клуб часто відмічали у соцмережах, поширюючи пости та фото сітілайтів кампанії.

Комунікаційну кампанію провели у період з 13 листопада по 24 грудня 2023 року. За час реалізації проєкту «Тварина не подарунок» охоплення на TV та радіо сягнуло понад 3 мільйони, на YouTube — 3 945 613, у соціальних мережах — 1 595 048, серед аудиторі блогерів — 678 000, у ЗМІ — 46 000, на сіті-лайтах — 2 433 000, через пресреліз — 1 193 000.

Додатково розмістили коробки із закликом «Відкрий мене!» та QR-кодом всередині в торгових центрах Києва та Львова, зокрема «Gulliver» та «Victoria Gardens», а також на майданчиках Кураж Базар. Кожен, хто відкривав коробку, міг через QR-код перейти на спеціальний лендинг та дізнатися детальніше про кампанію. Також використовували POSM-матеріали у магазинах та на вулицях (Сіті-лайти).

Комунікаційна кампанія «Тварина не подарунок» отримала резонанс та змусила замислитися над етичною стороною «пухнастих» подарунків. Проєкт планують проводити щорічно аби поширювати інформацію про цю проблему та виховувати більш гуманне та відповідальне ставлення до тварин як до компаньйонів, а не власності чи речей.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео