Бренд напоїв випустив капелюх для контрабанди газованої води
24 Бер 2025, 15:41

Бренд напоїв випустив капелюх для контрабанди газованої води

Маркетингові трюки, як правило, варіюються від банальних до дуже розумних, але рідко коли вони межують з хаотично геніальними. Чи бували у вас випадки, коли кудись не пропустили зі своїми напоями? Не варто розчаровуватись, просто вдягніть капелюх.

Цей ковбойський капелюх вартістю $5 допоможе таємно перенести газовану воду (або пива).

Компанія-виробник напоїв Evolution Fresh представила головний убір, призначений для контрабанди 12-унційних банок своєї нової Real Fruit Soda (або будь-якого іншого напою на ваш вибір) до кінотеатрів і концертних майданчиків, де заборонено приносити свої напої з собою. І знаєте що? На відміну від більшості трюків, це дуже нестандартний хід, який підкреслює суть продукту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Evolution Fresh випустила цю лінійку в червні минулого року, і з тих пір категорія газованих напоїв, що покращують самопочуття, тільки зростає: Coke представила Simply Pop, а Pepsi купила Poppi майже за 2 мільярди доларів. Моллі Вайт, CMO компанії Generous Brands (материнської компанії Evolution Fresh), повідомила, що Real Fruit Soda наразі є брендом № 2 серед охолоджених газованих напоїв поряд з лідером категорії Olipop, з приблизно 3,6 мільйонами проданих банок і присутністю в 11 000 магазинах.

Тепер контрабандна кампанія Evolution Fresh намагається «троянським конем» просунути свій продукт у всі інші місця, що асоціюються з традиційною газованою водою.

«Сучасні споживачі хочуть шипучий, освіжаючий хіт без штучних інгредієнтів і перенасичення цукром, пише Вайт. Кінотеатри, зокрема, стали ідеальним полем битви, де споживачі часто змушені обирати між ностальгією та харчуванням. Наше рішення? Грайливий акт непокори».

У партнерстві з BSSP у рамках кампанії Evolution Fresh досліджували різноманітні контрабандні судна, перш ніж зупинилися на ковбойському капелюсі, який, за словами Моллі Вайт, співзвучний з нещодавнім сплеском моди на одяг у стилі вестерн. Капелюхи походять з фільму «Two Roads», а реквізиторська компанія розробила спеціальний відсік з пінопласту, щоб надійно заховати бляшанку у верхній частині капелюха.

Вони коштують лише $5 за штуку, і їх можна буде придбати на сайті бренду, доки не закінчаться запаси, але не дозволяйте маркетинговій ціні змусити вас думати, що це ефемерне сміття, яке можна викинути на звалище, як це зазвичай буває з такими речами. Навпаки, капелюхи виготовлені зі 100% австралійської вовни, а ціна в 5 доларів це натяк на низький вміст цукру в газованій воді, який становить п’ять грамів.

Чи можна зняти ковбойський капелюх? Мабуть, ні. Чи можна спробувати, щоб пронести на концерт більш доступне пиво? За 5 доларів саме час осідлати коня і з’ясувати це.

Розкажіть друзям про новину