Trolli закликав усиновити желейних черв’ячків у Національний день домашніх улюбленців
12 Кві 2023, 12:14

Trolli закликав усиновити желейних черв’ячків у Національний день домашніх улюбленців

Чи хотів хтось коли-небудь взяти собі в домашні улюбленці кислого жувального черв’яка? Німецький виробник кондитерських виробів Trolli, що належить компанії Ferrara Candy, запропонував усиновити свої найновіші цукерки на честь Національного дня домашніх улюбленців.

У відеоролику для TikTok, опублікованому брендом, показаний один день із життя желейного містера Віглза.

@itstrolli Your soft, chewy, gummi new best friend is waiting for you. Adopt your own Trolli Sour Duo Crawler and support us as we help other unconventional pets in need. Link in bio. #itsTrolli #DayInTheLife #PetTok #AdoptAShelterPet #nationalpetday #pets #petsoftiktok ♬ Cooking show, cute piano violin – ISAo

Соціальна кампанія розповідає про нові цукерки Trolli Sour-Duo Crawlers. За словами директора з маркетингу Trolli Дейва Фолдса, цукерки вперше з’явилися на ринку в грудні, але лише зараз вони стали доступними по всій країні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія націлена на покоління Z, яке частіше, ніж будь-яке інше покоління, має маленьких незвичайних домашніх улюбленців: від риб і птахів до колекційних pet rocks, і називає їх найкращими друзями, згідно з дослідженням Американської асоціації виробників товарів для тварин (APPA) та страхової компанії Figo Pet Insurance.

«Ми вважаємо це дослідження дуже цікавим, – каже Фолдс. «У покоління Z дійсно чудове почуття гумору щодо того, яким може бути домашній улюбленець».

Щоб завести Sour Duo Crawler, споживачі повинні зайти на сайт AdoptSourDuoCrawlers.com, подати заявку (покупка не обов’язкова) і дочекатися схвалення електронною поштою пізніше цього місяця. У разі схвалення вони отримають «офіційне свідоцтво про адопцію» та персоналізовану партію цукерок поштою, повідомляє бренд.

У той же час, бренд заявляє, що буде підтримувати реальну адопцію незвичайних вихованців притулків по всій країні за допомогою гранту, який він заснував з некомерційною групою The Petfinder Foundation під назвою Trolli Dynamic Duo Grant.

Хоча сума гранту не розголошується, Фолдс каже: «Ми намагаємося компенсувати витрати на цих несподіваних тварин по всій країні, які потребують люблячих домівок. Ми дуже раді допомогти втілити в життя мрію Petfinder Foundation про прилаштування цих тварин».

Вікно для усиновлення Sour Duo Crawler та Trolli Dynamic Duo закінчується 30 квітня. Кампанію провели агентства Golin та Publicis Groupe.

Розкажіть друзям про новину