Тренери «Голосу країни» одягли патріотичні діджітал-вишиванки
21 Вер 2022, 11:00

Тренери «Голосу країни» одягли патріотичні діджітал-вишиванки

Вже 2 жовтня о 21:00 на телеканалі ТЕТ відбудеться повернення головного вокального проєкту «Голос країни», показ якого було перервано через початок повномасштабної агресії рф проти України.

Сьогодні телеканал 1+1 презентував нову промокампанію, у якій тренери проєкту «Голос країни» приміряли патріотичні діджитал-вишиванки з автентичними орнаментами.

Коли ми з командою задумалися над створенням візуалізації для кампанії, присвяченої продовженню «Голос країни», то одноголосно вирішили, що цей сезон повинен залишитися в серцях українців назавжди. Тому у візуальному рішенні ми скомбінували діджитал тренди та традиційні українські орнаменти, які століттями поєднували усю нашу країну та відображають українську ДНК, знану на весь світ.
Ольга Слонь
головний стиліст телеканалу 1+1

Консультантом у підборі орнаментів для діджитал-вишиванок стала учасниця «Голосу країни – 12» Марія Квітка. Дівчина – хранителька унікальних знань про українські національні костюми минулого століття, фольклористка, художниця костюмів, відома роботою над фільмом «Чорний ворон» та документальною стрічкою «Спадок». Вона з радістю поділилася своїми знаннями з департментом стилю телеканала 1+1.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Цей сезон «Голосу країни» багатий на велику кількість супер-талановитих українців. Серед учасників є дівчина на ім’я Марія Квітка, яка дуже добре знається на етнографії та українських мотивах. Вона була нашим консультантом з використання кольорів та орнаментів при створенні цифрових образів тренерів, в основу яких лягли фотографії, зроблені під час першої промо-кампанії «Голосу країни-12», – каже головний стиліст телеканалу 1+1 Ольга Слонь. 

Сама Марія каже, що діджитал-вишиванки було створено на основі автентичних святкових предметів одягу українців та є справжнім цифровим трендом. 

Орнаменти, що використані у колажах «Голосу країни», було взято з автентичних святкових предметів одягу українців кінця XIX – початку XX століття. Це вишиті фрагменти зі старовинних сорочок, кептарів, камізельок, запасок, рушників. Усі ці речі були зібрані в експедиціях по різних регіонах нашої країни й зберігаються в приватних колекціях. Українська традиційна вишивка нараховує близько 300 швів, які шиються на основі 20 технік. У XIX ст. орнаменти та техніки оздоблення одягу були настільки унікальними, що можна було за сорочкою визначити, з якого села походить її власник.
Марія Квітка
фольклористка та учасниця шоу «Голос країни»

Департамент стилю телеканалу 1+1 шукав мотиви для діджитал-вишиванок у найстаріших матеріалах про українську культуру.

“Ми розглядали багато старовинних фотографій, які добре збереглися. Розшукували цікаву “орнаменторику” та помістити її на банери з тренерами, щоб вони відповідати різним регіонам, а також були пов’язані між собою. Ми хотіли, щоб наша промо-кампанія заграла новими фарбами, слідувала діджитал-трендам та розповідала про нашу культуру”, – каже керівник відділу стилю Ольга Слонь

Розкажіть друзям про новину