Tinder змінив генерального директора та директора з маркетингу
03 Сер 2022, 12:39

Tinder змінив генерального директора та директора з маркетингу

Генеральний директор Tinder Ренате Нюборг йде у відставку після майже двох років роботи. Генеральний директор Match Group Бернард Кім тимчасово виконуватиме її роль.

«Поки ми шукаємо постійного генерального директора Tinder, я куруватиму нещодавно сформовану команду керівників, які займаються повсякденними операціями та забезпечуватимуть належну координацію організації Tinder, швидке впровадження відмінних нових функцій та виконання обіцянок Tinder», — йдеться у повідомленні Кіма.

Частина перестановок включає також призначення Мелісси Хоблі новим директором з маркетингу Tinder. Хоблі замінить Джорджа Фелікса, колишнього директора з маркетингу, який залишив компанію минулого місяця, щоб стати директором з маркетингу американської мережі ресторанів Chili’s Grill & Bar. Раніше Хоблі понад п’ять років обіймала посаду глобального директора з маркетингу іншого бренду материнської компанії Match Group OkCupid.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Tinder прагнутиме «краще обслуговувати» користувачів-жінок, пише Кім про бізнес-стратегію компанії в майбутньому.

«З цією метою ми випустимо новий пакет підписки, заснований на ретельно підібраних рекомендаціях, які, на нашу думку, особливо сподобаються жінкам», — сказала Кім у листі. «Ми також плануємо представити кілька функцій для активнішої участі друзів користувачів, таких як нова запатентована функція Swipe Party, що підвищує корисність Tinder і розширює його TAM (Total Addressable Market). Крім того, ми маємо намір подати короткостроковий пакет підписки, який, на нашу думку, сподобається новим користувачам Tinder і збільшить прибуток».

Кім також згадав, що додаток для знайомств зробить «крок назад» у порівнянні з Tinder Coins, цифровою валютою, яка використовується для покупок у додатку. Компанія «перегляне» пропозицію, щоб «ефективніше сприяти збільшенню доходів Tinder». Кім продовжив, згадавши про те, що в майбутньому основна увага приділятиметься віртуальним товарам.

Розкажіть друзям про новину