Tinder змінив генерального директора та директора з маркетингу
03 Сер 2022, 12:39

Tinder змінив генерального директора та директора з маркетингу

Генеральний директор Tinder Ренате Нюборг йде у відставку після майже двох років роботи. Генеральний директор Match Group Бернард Кім тимчасово виконуватиме її роль.

«Поки ми шукаємо постійного генерального директора Tinder, я куруватиму нещодавно сформовану команду керівників, які займаються повсякденними операціями та забезпечуватимуть належну координацію організації Tinder, швидке впровадження відмінних нових функцій та виконання обіцянок Tinder», — йдеться у повідомленні Кіма.

Частина перестановок включає також призначення Мелісси Хоблі новим директором з маркетингу Tinder. Хоблі замінить Джорджа Фелікса, колишнього директора з маркетингу, який залишив компанію минулого місяця, щоб стати директором з маркетингу американської мережі ресторанів Chili’s Grill & Bar. Раніше Хоблі понад п’ять років обіймала посаду глобального директора з маркетингу іншого бренду материнської компанії Match Group OkCupid.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Tinder прагнутиме «краще обслуговувати» користувачів-жінок, пише Кім про бізнес-стратегію компанії в майбутньому.

«З цією метою ми випустимо новий пакет підписки, заснований на ретельно підібраних рекомендаціях, які, на нашу думку, особливо сподобаються жінкам», — сказала Кім у листі. «Ми також плануємо представити кілька функцій для активнішої участі друзів користувачів, таких як нова запатентована функція Swipe Party, що підвищує корисність Tinder і розширює його TAM (Total Addressable Market). Крім того, ми маємо намір подати короткостроковий пакет підписки, який, на нашу думку, сподобається новим користувачам Tinder і збільшить прибуток».

Кім також згадав, що додаток для знайомств зробить «крок назад» у порівнянні з Tinder Coins, цифровою валютою, яка використовується для покупок у додатку. Компанія «перегляне» пропозицію, щоб «ефективніше сприяти збільшенню доходів Tinder». Кім продовжив, згадавши про те, що в майбутньому основна увага приділятиметься віртуальним товарам.

Розкажіть друзям про новину