Tinder почав співпрацювати з притулками для собак по всьому США в рамках Національного тижня собак і запустив ініціативу «Rescue Matches».
Додаток працює з п’ятьма різними притулками в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Чикаго та Х’юстоні.
Картку профілю усиновленої собаки можна додати до свого профілю Tinder у додатку або на сайті ініціативи. Потрібно вибрати собаку зі списку, а потім завантажити фотографію. Потім фотографія фільтрується із відредагованим зображенням собаки. До неї буде доданий банер з ім’ям собаки, його місцезнаходженням та інформацією про усиновлення.
Ще одна причина, хоч і дещо егоїстична, для користувачів, щоб додати собаку з притулку до свого профілю Tinder, полягає в тому, щоб отримати більше збігів з іншими любителями собак.
Tinder задіює, мабуть, одну з найбажаніших рис партнера, любов до собак, і використовує це, щоб підібрати потенційних партнерів. За даними компанії, опитування, проведене Honest Paws в 2021 році, показало, що 70% людей з більшою ймовірністю прогорнуть вправо по профілю з домашньою твариною.
Щоб відзначити запуск партнерства, собачий соціальний клуб DOG PPL організував фотосесію, на якій самотні люди можуть зустрітися з потенційними цуценятами та зробити професійні фотографії.
«Цього Національного тижня собак Tinder може краще допомогти людям знайти кохання І допомогти собакам, що потребують, знайти новий будинок — і ті, й інші шукають свою ідеальну пару», — сказала Мелісса Хоблі, директор з маркетингу Tinder, у заяві. «Можливість висловлювати свої спільні інтереси така важлива для встановлення нових зв’язків, тому ми хотіли надати нашим підписникам ще більше цікавих способів знайти когось нового, чи то новий приятель у парку, чи петперент для їхнього пухнастого друга».
Національний тиждень собак завершується 24 вересня, але програма буде працювати до 30 жовтня.