26 Гру 2023, 16:48

Time призначив свого першого керівника заходів

Time оголосив про створення нової посади директора з організації заходів. Ним став Ден Максай, виконавчий редактор і віце-президент із заходів видання. Цей крок свідчить про прагнення медіаіндустрії до збільшення доходів від проведення заходів у 2024 році.

Максай отримав підвищення після того, як у 2023 році медіакомпанія отримала 70% річного доходу від проведення заходів у США та 14% річного доходу від міжнародних заходів. Представник компанії повідомив, що івент-бізнес цього року приніс виданню восьмизначний дохід.

У 2023 році Time провів 27 заходів у порівнянні з 10 у 2022 році, а на наступний рік заплановано проведення 33 заходів, в тому числі, пов’язаний з франшизою Time Health, яка незабаром буде запущена. Команда з організації заходів під керівництвом Максая також суттєво зросла у 2023 році, починаючи з 5 співробітників на початку року і закінчуючи 13 співробітниками наприкінці 2023 року.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За словами гендиректорки Time Джессіки Сіблі, попит до заходів зараз навіть перевищує доковідний рівень. «Ми продовжуватимемо розвивати наші івент-можливості, тому що саме в цьому полягають вимоги та запити клієнтів. Вони хочуть бути частиною наших головних подій», — сказала вона.

Хоча не всі медіакомпанії зробили крок до створення посади керівника заходів, багато видавців інвестували значні кошти у свій івент-бізнес протягом минулого року. Окрім Time, видання Bloomberg і Semafor також збільшили команди, відповідальні за цей потік доходів, і більш цілеспрямовано виокремили івенти як основну частину своїх бізнес-операцій.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео