Time призначив свого першого керівника  заходів
26 Гру 2023, 16:48

Time призначив свого першого керівника заходів

Time оголосив про створення нової посади директора з організації заходів. Ним став Ден Максай, виконавчий редактор і віце-президент із заходів видання. Цей крок свідчить про прагнення медіаіндустрії до збільшення доходів від проведення заходів у 2024 році.

Максай отримав підвищення після того, як у 2023 році медіакомпанія отримала 70% річного доходу від проведення заходів у США та 14% річного доходу від міжнародних заходів. Представник компанії повідомив, що івент-бізнес цього року приніс виданню восьмизначний дохід.

У 2023 році Time провів 27 заходів у порівнянні з 10 у 2022 році, а на наступний рік заплановано проведення 33 заходів, в тому числі, пов’язаний з франшизою Time Health, яка незабаром буде запущена. Команда з організації заходів під керівництвом Максая також суттєво зросла у 2023 році, починаючи з 5 співробітників на початку року і закінчуючи 13 співробітниками наприкінці 2023 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами гендиректорки Time Джессіки Сіблі, попит до заходів зараз навіть перевищує доковідний рівень. «Ми продовжуватимемо розвивати наші івент-можливості, тому що саме в цьому полягають вимоги та запити клієнтів. Вони хочуть бути частиною наших головних подій», — сказала вона.

Хоча не всі медіакомпанії зробили крок до створення посади керівника заходів, багато видавців інвестували значні кошти у свій івент-бізнес протягом минулого року. Окрім Time, видання Bloomberg і Semafor також збільшили команди, відповідальні за цей потік доходів, і більш цілеспрямовано виокремили івенти як основну частину своїх бізнес-операцій.

Розкажіть друзям про новину