TikTok — це не тільки дивні рецепти та сумнівні тренди, це також затишне місце для шанувальників книг. Спільнота, представлена хештегом #BookTok, на момент написання статті набрала 65,5 мільярдів переглядів, доводячи, що читання — це хобі, яке ще живе.
Гігант соціальних мереж добре знає про цю популярність і, скориставшись цією давньою любов’ю до літератури, запустив офіційний книжковий клуб на платформі.
TikTok Book Club буде відкритий всім, як і #BookTok, але з організованою структурою. Щомісяця анонсуватиметься нова книга, і члени спільноти зможуть читати разом та «ділитися своїм досвідом» і думками. TikTok також включатиме спеціальний центр, присвячений книжковому клубу, де буде ділитися новою назвою місяця.
«Від висвітлення маловідомих авторів та жанрів до представлення класики новому поколінню, #BookTok допоміг відродити пристрасть до літератури, і ми створюємо новий підхід до такого улюбленого формату #BookClub, щоб наша спільнота могла продовжувати спілкуватися. , заводити розмови та ділитися книгами, які вони люблять найбільше», — сказав Джеймс Стаффорд, голова відділу партнерства та спільноти TikTok.
Першим твором стала класика, і це роман Джейн Остін «Переконання», написаний у 1817 році. При цьому спадщина роману також переплелася з майбутнім: Netflix нещодавно випустив адаптацію історії. До речі, хештег #AustenTok набрав майже 19 мільйонів переглядів на TikTok.
@jackbenedwards taking you to my favourite bookstore in Paris to buy Persuasion for #BookClub !!! I’ll be doing a live BYOB readalong on Tuesday 26th at 7pm BST so tune in for that 🙂 #booktok ♬ original sound – Jack Edwards