Хтось шукає способи скористатися останніми тенденціями в TikTok?
Це їм допоможе. TikTok запустив нову щомісячну серію «Дайджест трендів», яка надасть огляд останніх трендів, що набирають популярності в застосунку, з додатковими примітками про те, як можна включити кожен з них у свій підхід до контенту.
TikTok заявляє, що визначив свій список трендів, взявши ширший погляд на те, що набирає популярності, на противагу дрібним «моментам» і примхам.
Як пояснює TikTok: «Коли справа доходить до визначення трендів у TikTok, є різниця між тим, що зараз в тренді, і тим, що вже є в тренді: ми називаємо це «Тренд-момент» та «Тренд-сигнал». Численні маленькі тренд-моменти складаються у великий «Тренд-сигнал». Фокусування на моментах тренду може бути складним завданням, оскільки відстеження трендового контенту вимагає високого рівня реактивності. З іншого боку, тренд-сигнали є більш доступною точкою входу для брендів, щоб залишатися в тренді, будуючи міцний фундамент і розуміння трендового контенту».
Отже, мова йде про розуміння ширших концепцій, які визначають тренди, що має дати брендам краще підґрунтя для створення більш релевантного контенту, на противагу спробам вхопитися за будь-яку іншу повсякденну річ.
TikTok також розповів, що кожен тренд складається з чотирьох ключових елементів, які визначають ширшу тему:
- Тренд-меседж — всеохоплююча історія є ядром відео;
- Пов’язані хештеги — класифікація контенту допомагає легше знати користувача;
- Звукова ідентичність — оригінальні звуки, музика, відеоряд;
- Візуальний наратив — те, як знято тікток: композиція, монтаж та переходи.
Саме ці елементи у поєднанні будуть включати в себе різні трендові кліпи, і саме так TikTok намагається визначити фокус свого нового «Дайджесту трендів».
Тож на які тренди варто звернути увагу цього місяця?
- Тренд-меседж — скористайтеся цим трендовим сигналом, створивши наратив із грайливим відчуттям омани.
- Пов’язані хештеги — досліджуйте трендові хештеги на платформі та обирайте ті, що найкраще відповідають вашому бренду.
- Звукова ідентичність — перегляньте бібліотеку комерційної музики, щоб знайти попередньо очищені треки, щоб зробити цей трендовий момент своїм.
- Візуальний наратив — використовуйте карусельні слайди або розмовне відео.
«Незалежно від того, чи це карусельні слайди, чи розмовні відео за участю двох персонажів, спільною рисою цих відео є те, що вони надають потужного оптимістичного звучання повсякденним ситуаціям, дозволяючи користувачам бачити себе в цих розповідях». — пояснив TikTok.
@tiktokforbusinesseu POV: we're #FinTok users, of course we scroll through #finance and #banking ♬ Countless – Official Sound Studio
Як можна побачити в наведеному вище огляді, TikTok надав конкретні вказівки щодо того, як маркетологи можуть потрапити в тренд і створювати контент, який відповідає ширшим моделям залучення..
Це цікавий експеримент, який може допомогти краще зрозуміти механіку залучення TikTok і те, як кожна тенденція може бути пов’язана із зусиллями з брендингу в застосунку.
TikTok заявляє, що буде висвітлювати нові всеохоплюючі тенденції щомісяця, що може стати великою підмогою у підході бренду.