18 Сер 2022, 16:04

TikTok почав боротися із політичною дезінформацією напередодні виборів

Напередодні проміжних виборів у США TikTok вирішив захистити свою платформу від дезінформації, створюючи Виборчий центр, щоб користувачі могли отримати доступ до новин про політичні кампанії.

Платформа співпрацює з Національною асоціацією державних секретарів, щоб надати своїм користувачам цінну інформацію: ретельно відібрана інформація про вибори в кожному штаті, як зареєструватися для голосування, як голосувати поштою, як знайти виборчі дільниці та інше.

Доступ до Виборчого центру можна отримати через різні області програми, включаючи хештег, ярлики контенту, знайдені на відео, та банер на вкладці «Друзі».

Контент, створений безпосередньо політиками, політичними партіями та урядовими обліковими записами, отримає посилання на Виборчий центр.

TikTok також співпрацює з різними асоціаціями, щоб допомогти виборцям у країні та за її межами, людям з інвалідністю та студентам.

Оскільки протягом останніх кількох років TikTok зібрав таку велику аудиторію, він несе певну відповідальність за надання правдивої інформації своїм користувачам.

Для цього TikTok запутив свій центр на шість тижнів раніше ніж для виборів 2020 року. Він також нарощує свої зусилля, щоб ознайомити спільноту креаторів із правилами щодо виборчого контенту. Це включатиме запуск освітньої серії на порталі Creator Portal і TikTok, а також брифінги з творцями та агентствами для подальшого роз’яснення правил.

За даними Washington Post, платформа також працює з десятком груп із перевірки фактів, таких як LeadStories та PolitiFact.

Що стосується політики, TikTok каже, що буде стежити за вмістом, який порушує його вказівки. Це включає дезінформацію про те, як голосувати, переслідування виборчих працівників, шкідливі глибокі фейки кандидатів і підбурювання до насильства. Залежно від порушення TikTok може видалити вміст або обліковий запис користувача або забанити пристрій. Крім того, TikTok може вибрати перенаправлення пошукових термінів або хештегів на свої правила спільноти, як це було під час попереднього виборчого циклу для хештегів, пов’язаних із такими термінами, як «stop the steal» або «sharpiegate» тощо.

Компанія каже, що використовуватиме поєднання автоматизованих технологій і людей з команди Trust and Safety, щоб допомагати приймати рішення щодо модерації.

Компанія також вживатиме заходів щодо інфлюенсерів, які приймають гроші за просування політичних кампаній, оскільки політична реклама суперечить правилам TikTok.

Інформаційна сторінка була запущена 17 серпня і буде доступна на 40 різних мовах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео