TikTok-інфлюенсери їли комах заради планети у рамках кампанії Knorr
22 Лют 2023, 12:01

TikTok-інфлюенсери їли комах заради планети у рамках кампанії Knorr

У результаті спільних зусиль агентств IPG MullenLowe, Weber Shandwick, R&CPMK та агентства Swamp Motel була створена кампанія німецького бренду продуктів харчування та напоїв, що належить Unilever, Knorr «Dare to Try» покликана підкреслити, що страви можуть бути смачними, а також включати маловідомі інгредієнти, що є більш екологічними. У даному випадку це комахи.

У партнерстві з платформами TikTok та Vice у рамках кампанії 11 креаторів контенту збираються разом для гри в правду або дію, в якій Knorr ділиться правдою про вплив виробництва та споживання продуктів харчування на екосистеми, наприклад, про те, як продовольча система відповідає за більш ніж третину всіх викидів парникових газів.

@poppycooks #AD Did you know 75% of our food supply comes from just 12 plants & five animal species? It’s time to Dare To Try something different with Knorr! 👀🌵#WorldEatforGoodDay #KnorrDareToTry ♬ original sound – Poppy O’Toole
@zayaan4 #AD I never back down from a dare even if it involves some bugs 😆🐛#WorldEatForGoodDay #KnorrDareToTry ♬ original sound – Zayaan

Нієк де Рой, глобальний директор бренду Knorr, сказав про кампанію: «У рамках «Всесвітнього дня їжі на благо» ми запрошуємо людей з усього світу приєднатися до нас і наважитися з’їсти щось інше, корисне для планети.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Їжа – це найсильніший важіль для оптимізації нашого здоров’я та підвищення екологічної стійкості. Звичайно, ми не просимо людей з цього моменту почати їсти комах, але ми хотіли б запропонувати їм задуматися про те, який вплив їхня тарілка здійснює на планету. І є багато кращих варіантів, таких як прості та смачні рецепти, які ми створили з нашими кухарями. Ми сподіваємося, що ці страви надихнуть людей відкрити нові цікаві способи приготування їжі з овочів і рослин».

З кількома точками дотику до, під час та після заходу постійне партнерство між Knorr та інфлюенсерами покликане підкреслити планетарний вплив вибору раціону на молодих людей та стимулювати зміну поведінки у ранньому віці, демонструючи смачні, винахідливі та стійкі методи харчування.

Розкажіть друзям про новину