TikTok-інфлюенсери їли комах заради планети у рамках кампанії Knorr
22 Лют 2023, 12:01

TikTok-інфлюенсери їли комах заради планети у рамках кампанії Knorr

У результаті спільних зусиль агентств IPG MullenLowe, Weber Shandwick, R&CPMK та агентства Swamp Motel була створена кампанія німецького бренду продуктів харчування та напоїв, що належить Unilever, Knorr «Dare to Try» покликана підкреслити, що страви можуть бути смачними, а також включати маловідомі інгредієнти, що є більш екологічними. У даному випадку це комахи.

У партнерстві з платформами TikTok та Vice у рамках кампанії 11 креаторів контенту збираються разом для гри в правду або дію, в якій Knorr ділиться правдою про вплив виробництва та споживання продуктів харчування на екосистеми, наприклад, про те, як продовольча система відповідає за більш ніж третину всіх викидів парникових газів.

@poppycooks #AD Did you know 75% of our food supply comes from just 12 plants & five animal species? It’s time to Dare To Try something different with Knorr! 👀🌵#WorldEatforGoodDay #KnorrDareToTry ♬ original sound – Poppy O’Toole
@zayaan4 #AD I never back down from a dare even if it involves some bugs 😆🐛#WorldEatForGoodDay #KnorrDareToTry ♬ original sound – Zayaan

Нієк де Рой, глобальний директор бренду Knorr, сказав про кампанію: «У рамках «Всесвітнього дня їжі на благо» ми запрошуємо людей з усього світу приєднатися до нас і наважитися з’їсти щось інше, корисне для планети.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Їжа – це найсильніший важіль для оптимізації нашого здоров’я та підвищення екологічної стійкості. Звичайно, ми не просимо людей з цього моменту почати їсти комах, але ми хотіли б запропонувати їм задуматися про те, який вплив їхня тарілка здійснює на планету. І є багато кращих варіантів, таких як прості та смачні рецепти, які ми створили з нашими кухарями. Ми сподіваємося, що ці страви надихнуть людей відкрити нові цікаві способи приготування їжі з овочів і рослин».

З кількома точками дотику до, під час та після заходу постійне партнерство між Knorr та інфлюенсерами покликане підкреслити планетарний вплив вибору раціону на молодих людей та стимулювати зміну поведінки у ранньому віці, демонструючи смачні, винахідливі та стійкі методи харчування.

Розкажіть друзям про новину