Незважаючи на 185-річну історію бренду, позиція Tiffany & Co щодо інклюзивності не застаріла. Ще минулого року ювелірний бренд представив свої перші чоловічі обручки, названі на честь однойменного засновника Чарльза Льюїса Тіффані. Тепер компанія представила свою першу гендерно-нейтральну колекцію Tiffany Lock.
Бренд підкреслив, що останній запуск призначений «для всіх» і «втілює особисті зв’язки, які об’єднують нас і роблять нас тими, хто ми є».
Браслет створений за культовим мотивом замка, який використовувався протягом усієї легендарної історії Tiffany & Co. Він включає «новаторські поворотні механізми», які поєднують у собі функціональність і стиль.
Насправді застібка настільки унікальна, що на її розробку у майстрів компанії пішло понад рік.
Немає жодних сумнівів у тому, що загальний вигляд колекції був розроблений з урахуванням інтересів покоління Z і включає модернізований, стриманий браслет з жовтого, білого або рожевого золота.
Олександр Арно, виконавчий віце-президент Tiffany & Co з продуктів та комунікацій, сказав Vogue, що браслет символізує «єдність, приналежність» та універсальний вічний зв’язок, «який пов’язує нас разом».
Колекція доступна для покупки в онлайн-магазині і буде представлена в магазинах по всьому світу у вересні. Ціни варіюються від 6800 до 32000 доларів, а на початку наступного року бренд планує випустити більше дизайнів.