Кампанія, запущена цього місяця у співпраці з агентством L&C, демонструє океани Африки, Австралії та Карибського басейну, де трапляється відтінок, що нагадує колір «Tiffany Blue».
Культовий колір, відомий як «Tiffany Blue», є невід’ємною частиною спадщини Tiffany & Co. вже майже два століття. У партнерстві з Pantone кампанія Tiffany & Co. використовує один з найбільш впізнаваних активів бренду як рушійну силу для підвищення обізнаності про збереження океану, оскільки подібний відтінок синього зустрічається у багатьох морях, де морське життя перебуває під загрозою.
Кампанія запрошує споживачів дослідити позитивний вплив зусиль The Tiffany & Co. Foundation і підкреслює зобов’язання бренду допомогти захистити 30% Світового океану до 2030 року.
«Tiffany Blue» — один із найбільш знакових кольорів у світі, синонім різноманітних проявів любові, — сказав Ектор Муелас, головний креативний директор бренду Tiffany & Co і директор The Tiffany & Co. Foundation. — За допомогою цієї кампанії ми поширюємо ці прояви любові не тільки один до одного, але й до нашої планети. Ми хочемо нагадати людям про проблеми, що впливають на океани, і про те, що наш фонд робить, щоб допомогти».
«Колір розповідає історію, а «Tiffany Blue» є одним із найбільш знакових кольорів у світі — миттєво впізнаваний і глибоко значущий, — каже Лорі Прессман, віце-президент Інституту кольору Pantone. — Pantone пишається тим, що співпрацює з Tiffany & Co. у цій значущій ініціативі, використовуючи цей потужний колір для підвищення обізнаності про збереження океану. Так само, як «Tiffany Blue» глибоко вплетений в ідентичність бренду, він також віддзеркалює красу світового океану, багато з яких потребують нагального захисту».

Кампанія буде представлена у таких знакових місцях, як Таймс-Сквер, у соціальних мережах та в легендарному флагманському магазині Tiffany & Co. The Landmark.