Колір Tiffany & Co. допомагає рятувати Світовий океан
31 Бер 2025, 13:59

Колір Tiffany & Co. допомагає рятувати Світовий океан

Кампанія, запущена цього місяця у співпраці з агентством L&C, демонструє океани Африки, Австралії та Карибського басейну, де трапляється відтінок, що нагадує колір «Tiffany Blue».

Культовий колір, відомий як «Tiffany Blue», є невід’ємною частиною спадщини Tiffany & Co. вже майже два століття. У партнерстві з Pantone кампанія Tiffany & Co. використовує один з найбільш впізнаваних активів бренду як рушійну силу для підвищення обізнаності про збереження океану, оскільки подібний відтінок синього зустрічається у багатьох морях, де морське життя перебуває під загрозою.

Кампанія запрошує споживачів дослідити позитивний вплив зусиль The Tiffany & Co. Foundation і підкреслює зобов’язання бренду допомогти захистити 30% Світового океану до 2030 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Tiffany Blue» — один із найбільш знакових кольорів у світі, синонім різноманітних проявів любові, — сказав Ектор Муелас, головний креативний директор бренду Tiffany & Co і директор The Tiffany & Co. Foundation. — За допомогою цієї кампанії ми поширюємо ці прояви любові не тільки один до одного, але й до нашої планети. Ми хочемо нагадати людям про проблеми, що впливають на океани, і про те, що наш фонд робить, щоб допомогти».

«Колір розповідає історію, а «Tiffany Blue» є одним із найбільш знакових кольорів у світі — миттєво впізнаваний і глибоко значущий, — каже Лорі Прессман, віце-президент Інституту кольору Pantone. — Pantone пишається тим, що співпрацює з Tiffany & Co. у цій значущій ініціативі, використовуючи цей потужний колір для підвищення обізнаності про збереження океану. Так само, як «Tiffany Blue» глибоко вплетений в ідентичність бренду, він також віддзеркалює красу світового океану, багато з яких потребують нагального захисту».

Кампанія буде представлена у таких знакових місцях, як Таймс-Сквер, у соціальних мережах та в легендарному флагманському магазині Tiffany & Co. The Landmark.

Розкажіть друзям про новину