The Rolling Stones випустив свій дебютний аромат
06 Гру 2024, 14:29

The Rolling Stones випустив свій дебютний аромат

Рок-гурт The Rolling Stones випустив свій перший аромат, який покликаний вшанувати безсмертну спадщину гурту «поєднанням бунтарства та вишуканості».

Аромат, розроблений у партнерстві з виробником парфумів Nirvana Brands та Bravado, дочірньою компанією Universal Music Group, відображає лондонський Сохо 1962 року, де The Rolling Stones відіграли свій перший концерт у клубі Marquee.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений RS № 9 (@rollingstonescarnaby)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Аромат RS No.9 був створений парфумером Кетрін Селіг, яка поєднала верхні ноти бергамота, лимона та бурбона з середніми нотами потертої шкіри, лабдануму та землистого дуба, а також базовими нотами пачулі, уда та мускусу.

Аромат поміщений в елегантний флакон в аптекарському стилі, натхнений магазином The Rolling Stones RS No.9 на лондонській вулиці Карнабі-стріт, де яскраві тексти пісень у стилі графіті, що прикрашають скляну підлогу магазину, оживають у новій формі.

На кришці флакона зображено знаменитий логотип з губами та язиком, створений Джоном Паше у 1970 році.

Аромат RS No.9 випущено лімітованою серією з 999 флаконів. Кожен флакон об’ємом 100 мл коштує 99,99 фунтів стерлінгів і доступний у магазинах RS No.9 у Лондоні та Токіо, а також онлайн.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео