Інвестиції в зовнішню рекламу в Іспанії значно скоротилися. Як один із світових лідерів у сфері зовнішньої реклами JCDecaux зміг переконати бренди, що її носії зовнішньої реклами працюють?
У агенції DAVID Madrid була відповідь. Якщо можна зробити нікому не відому 100-річну бабусю вірусною, то все можливо.
Тож агентство знайшло Марину Прієто — бабусю, яка майже не була присутня в соціальних мережах. Лише 28 підписників. За одну ніч вона заповнила білборди JC Decaux на станціях мадридського метро своїми фотографіями з Instagram, де вона поливає свої рослини, їсть чуррос або дрімає. Вони заповнили сотні рекламних площ у столиці за одну ніч.
Наступного ранку Мадрид почав гудіти: «Хто така Марина Прієто?».
Люди почали шукати її, стежити за нею в Instagram, обговорювати в соціальних мережах і навіть робити селфі з її зображеннями на білбордах. Але ніхто не знав, хто ця жінка і чому вона там. Чи стояв за цим бренд? Чи це був подарунок від її сім’ї? Чи справжня вона? Чи це було дивне святкування 100-річчя?
DAVID Madrid і JCDecaux розмістили всі її фотографії на більш ніж 300 зовнішніх медіа-площадках у метро, які не були куплені брендами. Тоді люди та преса почали говорити про Марину, стежити за нею (кількість підписників зросла на 39,285%), взаємодіяти з нею (+13,405%) і навіть хотіли співпрацювати з нею.
І, коли галас навколо Марини був на найвищому рівні, JCDecaux скористався можливістю розповісти про свою участь перед лідерами індустрії на премії Effie. Тут вона продемонструвала силу реклами в метро, переконавши бренди знову інвестувати в медіа. Це призвело до того, що понад 180 брендів, таких як Havaianas, Samsung та HBO Max, знову інвестували в рекламу в метро, досягнувши рекордних для JCDecaux показників.