Невідома 100-річна бабуся оживила рекламу в іспанському метро
05 Чер 2024, 16:12

Невідома 100-річна бабуся оживила рекламу в іспанському метро

Інвестиції в зовнішню рекламу в Іспанії значно скоротилися. Як один із світових лідерів у сфері зовнішньої реклами JCDecaux зміг переконати бренди, що її носії зовнішньої реклами працюють?

У агенції DAVID Madrid була відповідь. Якщо можна зробити нікому не відому 100-річну бабусю вірусною, то все можливо.

Тож агентство знайшло Марину Прієто — бабусю, яка майже не була присутня в соціальних мережах. Лише 28 підписників. За одну ніч вона заповнила білборди JC Decaux на станціях мадридського метро своїми фотографіями з Instagram, де вона поливає свої рослини, їсть чуррос або дрімає. Вони заповнили сотні рекламних площ у столиці за одну ніч.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наступного ранку Мадрид почав гудіти: «Хто така Марина Прієто?».

Люди почали шукати її, стежити за нею в Instagram, обговорювати в соціальних мережах і навіть робити селфі з її зображеннями на білбордах. Але ніхто не знав, хто ця жінка і чому вона там. Чи стояв за цим бренд? Чи це був подарунок від її сім’ї? Чи справжня вона? Чи це було дивне святкування 100-річчя?

DAVID Madrid і JCDecaux розмістили всі її фотографії на більш ніж 300 зовнішніх медіа-площадках у метро, які не були куплені брендами. Тоді люди та преса почали говорити про Марину, стежити за нею (кількість підписників зросла на 39,285%), взаємодіяти з нею (+13,405%) і навіть хотіли співпрацювати з нею.

І, коли галас навколо Марини був на найвищому рівні, JCDecaux скористався можливістю розповісти про свою участь перед лідерами індустрії на премії Effie. Тут вона продемонструвала силу реклами в метро, переконавши бренди знову інвестувати в медіа. Це призвело до того, що понад 180 брендів, таких як Havaianas, Samsung та HBO Max, знову інвестували в рекламу в метро, досягнувши рекордних для JCDecaux показників.

Розкажіть друзям про новину