Американська некомерційна організація The One Club, яка визнає та пропагує досконалість у рекламі, оголосила фіналістів з 40 країн світу, які претендують на отримання 104-ї премії ADC.
Щорічна премія ADC, заснована у 1920 році, є найдовшою у світі безперервною програмою нагородження, що визнає світову майстерність та інновації у всіх формах реклами та дизайну.
Маркетингове агентство Klick Health Toronto має найбільшу кількість фіналістів у світі — 39, з них 18 для Café Joyeux «47», 11 для KVI Brave Fund «Voice 2 Diabetes», шість для Change the Ref «American Cancer Story» та чотири для Retiro dos Artistas «The Steamboat Willie Story».
Агентство FCB New York замикає трійку лідерів з 36 фіналістами, серед яких 18 за AB InBev — Michelob ULTRA «Lap of Legends», 17 за Spotify «Spreadbeats» та один за Pringles «Call of the Mustaches».
З 29 фіналістами 104-ї щорічної премії ADC фіналістом стало Serviceplan Germany Munich. Серед них вісім для Penny «Price Packs», сім для Anzen Health «855-HOW-TO-QUIT-(OPIOIDS)», шість для Privateer Space «Space Trash Signs», п’ять для PetPace «Animal Alerts» і три для Schäferei Stücke «Rainbow Wool».
Apple Cupertino має 22 фіналістів, серед яких сім за «AirPods Pro 2 Hearing Health» та шість за «Submerged». Rethink Canada — 17, в тому числі чотири за роботу Molson Coors Beverage Company «See My Name».
Серед інших фіналістів 104-ї щорічної премії ADC — The New York Times Magazine з 15 роботами, Scholz & Friends Berlin, Squarespace New York та TBWA\Media Arts Lab Los Angeles з 14 роботами, New York Magazine New York з 13 роботами, Area 23 New York з 12 роботами та Verizon New York з 11 роботами.
Загалом 772 фіналісти з 40 країн були обрані цьогорічним поважним журі 104-ї щорічної премії ADC. Повний список цьогорічних фіналістів доступний тут.
Усі фіналісти отримають золотий, срібний або бронзовий куб або Merit, про що буде оголошено 14 травня 2025 року.