Видання The New York Times присвятило статтю популярній виставі «Конотопська відьма» українського режисера Івана Уривського.
«Конотопська відьма» дебютувала минулої весни, і ажіотаж навколо неї продовжував зростати, як і попит на квитки цього року.
Вистава була створена на основі однойменної повісті Григорія Квітки-Основ’яненка, яка розповідає історію козацького старшини Микити Забрьохи, який закохується у вродливу жінку, що відмовляється вийти за нього заміж. Його страждання від того, що його покинули, посилюється страшною посухою, яка охопила його місто, і, злий на жінок взагалі та під впливом свого хитрого, корисливого писаря, він вирішує, що в усьому винні відьми.
У матеріалі репортерка Марія Вареникова аналізує культурне значення вистави та проводить паралелі між її сюжетом та повномасштабним вторгненням росії в Україну.
«П’єса драматизує історію козацького ватажка в українській громаді майже 400 років тому, який намагається викорінити відьом, що, на думку місцевих мешканців, спричиняють посуху. Дія відбувається на тлі військової загрози з боку царської росії — те, що резонує з українцями сьогодні, коли вони отримують щоденні, часто невтішні новини з поля бою і готуються до ракетних ударів сучасної росії по своїх містах вночі», — йдеться у статті.
Журналістка підкреслює, що успіх вистави «Конотопська відьма» обумовлений відновленням інтересу українців до своєї історії та культури, а також тим, що більшість культурних заходів та концертів, які зазвичай приваблюють молодь, були скасовані через війну, що залишило їм небагато можливостей для розваг.