Теруар, Сарматське море і захід сонця кольору сливи: як Vandog створив брендинг нового вина
11 Вер 2024, 15:42

Теруар, Сарматське море і захід сонця кольору сливи: як Vandog створив брендинг нового вина

Група пристрасних виноробів в партнерстві з відомим майстром виноробства Богданом Павлієм створили новий бренд — Baсota Hills. Власний виноград, вирощений на унікальних грунтах Подільських Товтр, дає можливість виробляти неймовірні моносмаки та цікаві бленди. 

Стратеги Vandog Agency дослідили історію Бакоти та Каветчини, поговорили з виноробами, продегустували не один десяток вин, аби розробити позиціонування та айдентику нового бренду. Бакота  — неповторної краси місцина, де мільйон років тому шуміло прадавнє Сарматське море. В агенції створили концепцію, яка відображає дух Подільських Товтр — поєднання природності, автентичності та міфічної історії. При розробці концепту дизайнери підкреслили унікальність теруару Поділля, щоб передати винятковий характер вина.

На думку Ірини Мєтньової, креативної директорки Vandog, Бакота — недооцінений напрямок гастротуризму. Такий продукт як вино може стати основою для геобрендингу — перетворити Поділля на винну мекку і зробити бакотське вино магнітом для туристів з усього світу.

Позиціонування Baсota Hills звучить так: «Місце, яке хочеться пити».

В основі логотипу — впізнаваний рельєф Бакоти та натуральні відтінки, що передають теплоту сонця і насиченість смаку. Кожен елемент дизайну підкреслює природну красу і унікальність місцевості.

Результат перевершив наші очікування. Концепт чудово доповнив смак вина і відкрив перед нами нові горизонти. Ми з нетерпінням чекаємо на подальшу співпрацю!
Юрій Катков
співзасновник Bakota Hills

Bakota Hills — це бренд, що передає історію вина і землі, на якій воно народилося. 

Виноробство — це завжди про унікальність, і нашим завданням було правильно розкрити її. Створити стиль, який передає автентику регіону, підкреслює особливий смак вина.
Ірина Мєтньова
керівниця Vandog Agency

Розкажіть друзям про новину