Теруар, Сарматське море і захід сонця кольору сливи: як Vandog створив брендинг нового вина
11 Вер 2024, 15:42

Теруар, Сарматське море і захід сонця кольору сливи: як Vandog створив брендинг нового вина

Група пристрасних виноробів в партнерстві з відомим майстром виноробства Богданом Павлієм створили новий бренд — Baсota Hills. Власний виноград, вирощений на унікальних грунтах Подільських Товтр, дає можливість виробляти неймовірні моносмаки та цікаві бленди. 

Стратеги Vandog Agency дослідили історію Бакоти та Каветчини, поговорили з виноробами, продегустували не один десяток вин, аби розробити позиціонування та айдентику нового бренду. Бакота  — неповторної краси місцина, де мільйон років тому шуміло прадавнє Сарматське море. В агенції створили концепцію, яка відображає дух Подільських Товтр — поєднання природності, автентичності та міфічної історії. При розробці концепту дизайнери підкреслили унікальність теруару Поділля, щоб передати винятковий характер вина.

На думку Ірини Мєтньової, креативної директорки Vandog, Бакота — недооцінений напрямок гастротуризму. Такий продукт як вино може стати основою для геобрендингу — перетворити Поділля на винну мекку і зробити бакотське вино магнітом для туристів з усього світу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Позиціонування Baсota Hills звучить так: «Місце, яке хочеться пити».

В основі логотипу — впізнаваний рельєф Бакоти та натуральні відтінки, що передають теплоту сонця і насиченість смаку. Кожен елемент дизайну підкреслює природну красу і унікальність місцевості.

Результат перевершив наші очікування. Концепт чудово доповнив смак вина і відкрив перед нами нові горизонти. Ми з нетерпінням чекаємо на подальшу співпрацю!
Юрій Катков
співзасновник Bakota Hills

Bakota Hills — це бренд, що передає історію вина і землі, на якій воно народилося. 

Виноробство — це завжди про унікальність, і нашим завданням було правильно розкрити її. Створити стиль, який передає автентику регіону, підкреслює особливий смак вина.
Ірина Мєтньова
керівниця Vandog Agency

Розкажіть друзям про новину