З 24 лютого всі телеканали вступили в єдиний телемарафон. Звісно, продовжувати трансляцію без будь-якої підтримки дуже складно, а люди втомилися чути тільки новини.
З 24 квітня канали вирішили відновлювати продаж реклами з двох головних причин. По-перше, економіка має працювати, і всі повинні намагатися якомога раніше запустити її, щоб допомагати. По-друге, реклама підтримує діяльність каналів, що працюють в інформаційному марафоні та таким чином забезпечує безперебійну роботу єдиних новин.
Бренди дуже обережно ставляться до телереклами зараз, тому що усвідомлюють, що креатив може бути недоречний. Перед виходом всі аналізували свої ролики та вийшли з відповідними до ситуації. Хочеться відзначити клієнтів, які адаптували свої креативи — Люксоптика, ОLХ, Uklon та Космолот створили ролики, що є на часі.
Окремо хочемо підкреслити, що зараз все українське в шаленому тренді, тому дуже важливо і класно підтримувати події, де Україна бере участь. Підказка від нас: не пропускайте такі меджик заходи, як Євробачення або гра нашої збірної. Такі події об’єднують не лише Україну, а й увесь світ, так що бути на таких трансляціях дуже важливо та корисно для бренду. А з огляду на цінову політику каналів ще й кост-ефективно.
Наприклад, фінал Євробачення транслювався з часткою 36%. Дуже круто, що фармацевтична компанія TEVA оперативно відгукнулась і не побоялася запустити розміщення мало не в режимі реального часу. У результаті встигла отримати небачений результат за приємний бюджет.
Також відбувся відбірний турнір Чемпіонату світу з футболу за участю Збірної України, який підтримали Uklon та Львівське. Вітаємо з перемогою та чекаємо на фінал!
Канали вдячні рекламодавцям, які вийшли в ефір та першими взяли на себе функцію відновлення ринку: «Рекламна група Razom Group та TEVA Україна стали одним із перших клієнтів, хто вийшов в ефір у першому рекламному блоці за час війни», — Андрій Партика, генеральний директор Ocean Media Plus (джерело FB).
На сьогодні вже запущені 35 брендів:
Фармацевтика: Аб’юфен, Бруфен, Цитрамон, Копацил, Дарфен, Дермазол, Діклосейф, Фаніган, Холоплант-Тау, Карвеліс, Марімер, Неофлорум, Німід, Пантестін, ПроктоГлівенол, Спазмалгон, Уролесан, Альмагель, Атоксіл
Беттинг: Joker, Cosmolot, Pin-Up, Favbet, V-bet
Інші галузі: Glovo, Люксоптика, OLX, Київстар-ТВ, Viasat, OLL.TV, Карпатська Джерельна, Львівське, Uklon, Епіцентр, Чарівник
Для порівняння в січні 2022 року були запущені рекламні кампанії 328 брендів, але це вже початок відновлення рекламної та медійної індустрії.
Канали з розумінням підійшли до ситуації та надали умови, які на 45-60% дешевші за довоєнний рівень.
Слід зазначити, що канали з розумінням підійшли до ситуації та надали умови, які на 45-60% дешевші за довоєнний рівень. Раніше одним з бар’єрів виходу на ТБ був високий поріг бюджету і страх загубитися на тлі загального клатеру ринку. Тому зараз чудова можливість не тільки відновити активність, але й вперше вийти бренду на телебачення. Наша рекомендація взяти ролик 10-15 секунд і за мінімальний бюджет вийти в ефір. З бюджетом до 1 млн грн можна зробити повноцінний флайт у рамках місяця, що в рази дешевше, ніж було в довоєнний час і в минулі роки.
Канали активно пропонують спонсорство. Вже можна зайти на СТБ у «Все буде добре», «Неймовірна правда про українців», «Психологічний тил» та «Україна має талант». Незважаючи на те, що 1+1 у марафоні, у них є паралельна трансляція на частоті ТЕТ та 2+2, і вже можна інтегруватися в «Сніданок з 1+1». Це хороша платформа, тим паче з урахуванням трансляції одночасно на двох майданчиках. «Україна» переносить контент на частоту Індіго і теж починає пропонувати спонсорські майданчики. На Новому каналі можна інтегруватися в спеціальні кіноанонси. Це крутий тренд, що канали, які в марафоні, паралельно дарують можливість дивитися улюблений контент на інших каналах групи.
Зараз чудовий момент не лише допомогти каналам в інформаційній війні, а й збільшити частку на ринку та ростити бізнес, використовуючи лояльні цінові умови. Результат чого ми вже можемо побачити на досвіді розміщення активних рекламодавців.
Кавер: Unsplash