Телекомунікаційна компанія перетворила артскептиків на витвори мистецтва
08 Тра 2025, 12:23

Телекомунікаційна компанія перетворила артскептиків на витвори мистецтва

Австралійська телекомунікаційна компанія Telstra запустила кампанію, у якій звертається до скептиків щодо мистецтва, перетворюючи їх самих на мистецтво.

Кампанія «Into Art» знайшла трьох людей, які відкрито зізналися, що їм насправді не подобається або вони не розуміють мистецтво — Бредлі, Мідорі та Воллі — і попросила художника Сема Джинкса створити гіперреалістичні скульптури кожного з них. Просто щоб побачити, чи змінить це їхню думку.

Скульптури були представлені в Центрі Яна Поттера. Аудіоекскурсія пропонує цікавий погляд на скульптури та інші культові австралійські твори мистецтва.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанію створили агенції +61 та Bear Meets Eagle on Fire.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео