Телефони перетворилися на зубну пасту, кетчуп, пластівці та інше у ролику сервісу доставки
27 Гру 2022, 18:22

Телефони перетворилися на зубну пасту, кетчуп, пластівці та інше у ролику сервісу доставки

Платформа доставки та самовивезення продуктів США та Канади Instacart просуває простоту використання свого сервісу в новій рекламі, де у центрі уваги смартфони.

У 30-секундному ролику з гімном телефони користувачів перетворюються на продукти, які вони хочуть і яких потребують. Наприклад, жінка дивиться в свій телефон, перш ніж насипати пластівці прямо зі свого пристрою в миску. Інша видавлює зубну пасту зі свого телефону на зубну щітку.

Реклама, що отримала назву «It’s all in the phone», була розроблена у співпраці з незалежною брендинговою та креативною агенцією McGarrah Jessee з Остіна, штат Техас.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик ґрунтується на недавньому маркетинговому імпульсі Instacart. Цього року бренд запросив володарку Греммі, співачку та реперку Lizzo у якості головної героїні кампанії, яка розповідає про переваги замовлення продуктів телефоном.

Це повідомлення схоже на повідомлення «It’s all in the phone» – Instacart фокусується на тому, щоб підкреслити потужність пристрою в розкритті нових можливостей.

Під час запуску кампанії із Lizzo директор з маркетингу бренду Лаура Джонс сказала: «Наше бачення… орієнтоване на натхнення, відкриття та сенсорний аспект покупок, які досі не були повністю переведені у сучасний діджитал світ».

Розкажіть друзям про новину