Тайський бренд доглядової косметики розповів про неефективність своєї сироватки для обличчя
29 Тра 2024, 13:35

Тайський бренд доглядової косметики розповів про неефективність своєї сироватки для обличчя

Індустрія краси — не найпрозоріша. Вона робить величезні обіцянки, використовуючи дослідження, які звучать вражаюче, але новий продукт на ринку Таїланду обеззброює чесністю.

Новий бренд по догляду за шкірою Dr. PONG випустив сироватку для обличчя Ineffective Dose. Її «унікальна формула» обіцяє, що «незалежно від того, скільки ви використовуєте, вона не поліпшить вашу шкіру». Вона наповнена високоякісними інгредієнтами, але в таких малих кількостях, що вони не приносять жодної користі.

Ця зовнішня реклама привертає увагу до того, що жінки тримають у глибині своєї свідомості, але свідомо ігнорують, коли перед ними з’являється чергова грандіозна обіцянка від бренду по догляду за шкірою.

Хоча проблема сироваток, «активні інгредієнти» яких містяться в настільки низькому відсотковому співвідношенні, що є неефективними, широко обговорюється, багато покупців несвідомо продовжують купувати такі продукти.

Чесний і небачений досі підхід бренду змушує людей прочитати текст ще раз, а кампанія не лише кидає виклик традиційним маркетинговим методам, але й спонукає споживачів уважніше придивитися до інгредієнтів та доз сироваток, які вони використовують.

Кампанія має на меті заохотити людей ставити під сумнів і досліджувати інгредієнти та їхню кількість у засобах по догляду за шкірою, а також сприяти новому рівню розуміння споживачами індустрії догляду за шкірою в Таїланді.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео