Uber став новим медіапартнером лондонського аеропорту Гатвік.
Щоб відзначити цю подію, Uber представив постери у лондонському аеропорту Гатвік, які були розроблені креативним агентством Mother.
Лінії подорожей Uber на яскравих фотографіях відображають різноманітні уявлення мандрівників про те, куди вони насправді хочуть потрапити, показуючи їм, що з Uber вони майже на місці.
Кампанія звертається до різноманітних мандрівників лондонського аеропорту Гатвік за допомогою зрозумілих та емоційних сценаріїв — чи то відвідування весілля сина за кордоном, вивчення культурних пам’яток Афін, чи повернення додому до домашнього улюбленця. Постери відображають різноманітні прагнення пасажирів і показують, куди Uber може їх відвезти, з гумором і сентиментом.