Тату, пляма від пасти болоньєзе та інше: Uber зобразив лінії подорожей лондонських мандрівників
17 Січ 2025, 11:50

Тату, пляма від пасти болоньєзе та інше: Uber зобразив лінії подорожей лондонських мандрівників

Uber став новим медіапартнером лондонського аеропорту Гатвік.

Щоб відзначити цю подію, Uber представив постери у лондонському аеропорту Гатвік, які були розроблені креативним агентством Mother.

Лінії подорожей Uber на яскравих фотографіях відображають різноманітні уявлення мандрівників про те, куди вони насправді хочуть потрапити, показуючи їм, що з Uber вони майже на місці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія звертається до різноманітних мандрівників лондонського аеропорту Гатвік за допомогою зрозумілих та емоційних сценаріїв — чи то відвідування весілля сина за кордоном, вивчення культурних пам’яток Афін, чи повернення додому до домашнього улюбленця. Постери відображають різноманітні прагнення пасажирів і показують, куди Uber може їх відвезти, з гумором і сентиментом.

Розкажіть друзям про новину