Swarovski став одним з останніх брендів, який приєднався до святкування 100-річчя Disney. Компанія об’єднала свої зусилля з Disney’s 100 Years of Wonder, більш відомою як Disney100.
Disney закликала широкий спектр креаторів зі світу моди, музики, мистецтва та кіно створити вироби в стилі Disney, а виручені кошти спрямувати до фонду Make-a-Wish Foundation, що виконує бажання важкохворих дітей.
Для свого спільного проекту глобальний креативний директор Swarovski Джованна Енгельберт створила репліку знаменитої скляної туфельки Попелюшки з диснеївської версії «Попелюшки» 2015 року.

Туфелька має 221 грань і виточена з цільного кришталю Полярного сяйва, який має унікальні відбивні властивості та випромінює чарівне мерехтіння. Команда з восьми майстрів витратила 150 годин на виготовлення черевичка.

«Для мене велика честь брати участь у цьому глобальному святі творчості та нових талантів, – сказала Енгельберт. – Що надихнуло мене на відтворення культового кришталевого черевичка Попелюшки для Disney100, так це назва благодійної організації та ідея бажання. І, звичайно, туфелька – найвідоміше взуття у світі. Вона трансформується і сповнена магії, тому це був ідеальний спосіб об’єднати світ Swarovski зі світом Disney».