21 Бер 2023, 13:33

Світовим мільярдерам виписали рахунок на трильйон доларів

Щоб допомогти Oxfam Australia, австралійській незалежній, некомерційній громадській організації з надання допомоги та розвитку, залучити австралійців до проблеми матеріальної нерівності, агенція Bullfrog уклала партнерську угоду з агенцією Bone Digital, що займається вебдизайном, для створення рахунку на трильйон доларів. Він містить список із понад 8,4 мільярда предметів, які можуть дозволити собі купити 10 найбагатших людей світу, включаючи рішення щодо боротьби з бідністю.

То чому ж решта 99% світу не протестує проти цього? Дослідження показали, що людський мозок не може обчислити значення такої кількості нулів. Люди просто не можуть зрозуміти, що насправді означає трильйон доларів.

Щоб пояснити постійно зростаючий розрив на матеріальному рівні і допомогти зрозуміти, з яким багатством люди насправді мають тут справу, Oxfam Australia у партнерстві з Bullfrog і Bone Digital створила рахунок — уявну нескінченний список усього, що можуть купувати 10 найбагатших людей у світі, зокрема і кілька рішень світової бідності.

Рахунок у трильйон доларів містить 8,4 мільярда предметів, починаючи від повсякденних покупок і закінчуючи предметами розкоші, які може дозволити собі лише 1% населення.

«Нам потрібно було довести, що для надбагатих немає нічого недосяжного, – каже Лорен Едді, старший копірайтер Bullfrog. «Звичайно, є приватні острови, Bentley та діамантове кільце Post Malone на мізинці. Але це дрібниця. Придивіться, і ви знайдете більш ексклюзивні предмети розкоші, такі як польоти SpaceX, Бурдж-Халіфа або Twitter, що, до речі, дорожче за забезпечення продовольчої безпеки 490 мільйонів голодуючих людей».

Що найважливіше, Oxfam Australia також виділила у рахунку спеціальні пункти, такі як глобальна гуманітарна допомога та допомога голодуючим, що ускладнить мільярдерам ігнорувати ці (справді цілком доступні) рішення щодо викорінення бідності.

«Наша стратегія полягала в тому, щоб знайти цікавий спосіб кількісної оцінки величезної суми грошей, яку мають ці мільярдери», — каже Майк Доман, виконавчий директор зі стратегії Bullfrog. «Тоді ми могли б запропонувати набагато більш конструктивні способи їх витрачання за допомогою запропонованого податку на багатство для надбагатих Oxfam і, всередині країни, шляхом протидії зниженню податків на етапі 3».

Рахунок на трильйон доларів просуватиметься у соціальних мережах, PR та на майбутньому Міжнародному фестивалі комедії у Мельбурні, спонукаючи австралійців повторно ділитися та тегати мільярдера, щоб надіслати їм рахунок.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео