Світ головоломки об’єднався з реальним у ролику страхової компанії
28 Гру 2022, 11:52

Світ головоломки об’єднався з реальним у ролику страхової компанії

Британська транснаціональна страхова компанія Aviva запустила нову інтегровану кампанію, щоб показати нації, що це бренд, який може допомогти фінансам стати на свої місця.

Компанія, розроблена спільно з adam&eveDDB, натхненна тим фактом, що фінанси можуть бути важкими для розуміння, що може зробити їх джерелом плутанини та занепокоєння, особливо за умов сьогодення.

Повністю інтегрована кампанія, яка стартувала у День подарунків, 26 грудня, використовує дуже характерний візуальний світ головоломок, щоб наголосити, наскільки добре почуваються люди, коли приймають рішення та впевнені у своєму виборі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролики представляють складності фінансів і те, як вони можуть здаватися непрозорими, важкими та складними. Вони демонструють, як за допомогою та під керівництвом Aviva складний світ фінансових послуг можна зробити простим та лаконічним, а фінансові складнощі – позбутись.

Телевізійна реклама бере елементи з різних продуктів Aviva, включаючи автострахування, медичне страхування та пенсійне забезпечення, та за допомогою комп’ютерної графіки перетворює їх на популярні формати головоломок.

Другий етап кампанії розпочнеться у новому році із зовнішньої реклами, соціальних мереж та друкованих медіа, щоб забезпечити глибшу взаємодію із задумом «Making it Click».

Фібі Бартер, бренд-директор Aviva, сказала: «Ми розуміємо, що фінансові питання можуть бути складні, особливо за нинішніх умов, тому головоломки — така блискуча ідея, щоб втілити цю кампанію в життя. Природно відчувати занепокоєння чи пригніченість речами, які ми знаходимо складними та заплутаними».

Річард МакГранн, креативний директор adam&eveDDB, додав: «У сьогоднішньому фінансовому кліматі відносини людей зі своїми грошима ніколи не були такими складними. Ця кампанія є візуально захоплюючою драматизацією відносин людей зі своїми фінансами та простих способів, якими Aviva може допомогти керувати ними».

Розкажіть друзям про новину