Світ головоломки об’єднався з реальним у ролику страхової компанії
28 Гру 2022, 11:52

Світ головоломки об’єднався з реальним у ролику страхової компанії

Британська транснаціональна страхова компанія Aviva запустила нову інтегровану кампанію, щоб показати нації, що це бренд, який може допомогти фінансам стати на свої місця.

Компанія, розроблена спільно з adam&eveDDB, натхненна тим фактом, що фінанси можуть бути важкими для розуміння, що може зробити їх джерелом плутанини та занепокоєння, особливо за умов сьогодення.

Повністю інтегрована кампанія, яка стартувала у День подарунків, 26 грудня, використовує дуже характерний візуальний світ головоломок, щоб наголосити, наскільки добре почуваються люди, коли приймають рішення та впевнені у своєму виборі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролики представляють складності фінансів і те, як вони можуть здаватися непрозорими, важкими та складними. Вони демонструють, як за допомогою та під керівництвом Aviva складний світ фінансових послуг можна зробити простим та лаконічним, а фінансові складнощі – позбутись.

Телевізійна реклама бере елементи з різних продуктів Aviva, включаючи автострахування, медичне страхування та пенсійне забезпечення, та за допомогою комп’ютерної графіки перетворює їх на популярні формати головоломок.

Другий етап кампанії розпочнеться у новому році із зовнішньої реклами, соціальних мереж та друкованих медіа, щоб забезпечити глибшу взаємодію із задумом «Making it Click».

Фібі Бартер, бренд-директор Aviva, сказала: «Ми розуміємо, що фінансові питання можуть бути складні, особливо за нинішніх умов, тому головоломки — така блискуча ідея, щоб втілити цю кампанію в життя. Природно відчувати занепокоєння чи пригніченість речами, які ми знаходимо складними та заплутаними».

Річард МакГранн, креативний директор adam&eveDDB, додав: «У сьогоднішньому фінансовому кліматі відносини людей зі своїми грошима ніколи не були такими складними. Ця кампанія є візуально захоплюючою драматизацією відносин людей зі своїми фінансами та простих способів, якими Aviva може допомогти керувати ними».

Розкажіть друзям про новину