Уявити майбутнє, в якому гендерна нерівність залишиться в минулому — це смілива ідея «Musée du Patriarcat», кампанії, розробленої агентством Artefact 3000 для асоціації En Avant Toute(s).
Проект, що має форму вигаданого музею, спрямований на підвищення обізнаності та мобілізацію проти сексистського та системного насильства.
«Musée du Patriarcat» оживає завдяки яскравим візуальним ефектам, розміщеним на залізничних станціях та в соціальних мережах. На них зображені артефакти, що символізують патріархат: чоловіче розсування ніг в метро, феміністичні гасла 2010-х років та ретро-зображення домогосподарок 1950-х років.
Кожен постер супроводжується QR-кодом, який спрямовує відвідувачів на вигаданий вебсайт музею. Але як тільки відвідувач потрапляє на сайт, його зустрічає реальність: «Цього музею ще не існує. Зробіть пожертву сьогодні, щоб він міг існувати завтра». Таким чином людей запрошують підтримати En Avant Toute(s) і зробити внесок у майбутнє без патріархату.