Світ без гендерної нерівності: креативники створили музей патріархату
05 Бер 2025, 16:05

Світ без гендерної нерівності: креативники створили музей патріархату

Уявити майбутнє, в якому гендерна нерівність залишиться в минулому — це смілива ідея «Musée du Patriarcat», кампанії, розробленої агентством Artefact 3000 для асоціації En Avant Toute(s).

Проект, що має форму вигаданого музею, спрямований на підвищення обізнаності та мобілізацію проти сексистського та системного насильства.

«Musée du Patriarcat» оживає завдяки яскравим візуальним ефектам, розміщеним на залізничних станціях та в соціальних мережах. На них зображені артефакти, що символізують патріархат: чоловіче розсування ніг в метро, феміністичні гасла 2010-х років та ретро-зображення домогосподарок 1950-х років.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен постер супроводжується QR-кодом, який спрямовує відвідувачів на вигаданий вебсайт музею. Але як тільки відвідувач потрапляє на сайт, його зустрічає реальність: «Цього музею ще не існує. Зробіть пожертву сьогодні, щоб він міг існувати завтра». Таким чином людей запрошують підтримати En Avant Toute(s) і зробити внесок у майбутнє без патріархату.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео