Останніми роками антисемітизм різко зріс у всьому світі: збільшилася кількість злочинів на ґрунті ненависті, а відомі діячі шоу-бізнесу, спорту та політики продовжують виступати з антиєврейською риторикою у ЗМІ.
Тим часом, розуміння жахів Голокосту загрожує стати все більш слабким, оскільки щороку помирає все більше з 150 600 тих, хто його пережив. Навіть в Ізраїлі рівень обізнаності про Голокост знижується, оскільки молоде покоління все більше віддаляється від жертв.
За даними івритської щоденної газети, 76% ізраїльських підлітків ніколи не зустрічалися з тими, хто пережив Голокост. Нещодавнє опитування також показало, що 48% євреїв у віці 18-29 років не знали про одне з найжахливіших масових вбивств Голокосту — різанину в Бабиному Яру.
Тому Zikaraon Basalon, організація, що займається збереженням історій тих, хто вижив, вирішила донести ці історії до покоління Z на їхній території за допомогою ігор.
17 квітня, в Національний день пам’яті жертв Голокосту в Ізраїлі, найкращі ізраїльські геймери транслювали на YouTube свою гру в Call of Duty: World War II. Але до них приєдналися спеціальні гості — люди, що пережили Голокост, які відчули реальність того, що сталося на ігрових картах.
Під час проходження гри гравці розповідали про свій реальний життєвий досвід, щоб наочно продемонструвати жахіття, які вони пережили на тих локаціях. Затятим геймерам і молодому поколінню, яке, можливо, втратило чутливість і віддалилося від теми Голокосту, нагадали, що для євреїв ці моменти були не грою, а трагедією, яка сформувала їхнє життя і продовжує впливати на наступні покоління.
Кампанія під назвою «Fighting to Remember» була створена спільно з McCann Tel Aviv. Вона має на меті зберегти історії тих, хто пережив Голокост, живими для молоді на платформі. Згідно з дослідженнями, 69% ізраїльської молоді є геймерами, в середньому граючи у відеоігри 21 годину на тиждень.
«Fighting to Remember» вийде на кількох платформах. Геймери транслюватимуть свої проходження гри разом зі свідками Голокосту на YouTube, а кампанію поширюватимуть у соцмережах, зокрема на TikTok та Discord. Відео також будуть демонструватися в класах як частина шкільної програми з вивчення Голокосту. Документальний серіал із 15-хвилинними версіями розмов також буде показаний на Amazon Prime.
«Ми були здивовані, побачивши стільки досліджень про відсутність зв’язку між підлітками та Голокостом, що робить такі проекти такими важливими. Зв’язок між геймерами та тими, хто вижив, був дуже сильним. Геймери принесли ігри, які вони так добре знають, а ті, що вижили, доповнили картину своїми емоційними історіями, і геймери не могли повірити, що ті, що вижили, подолали труднощі, з якими вони зіткнулися у молодшому віці», — додала Сігал Абуді, головний креативний директор McCann в Тель-Авіві. «Під час роботи над проектом було пролито багато сліз, і ми всі відчували почуття покликання і відповідальності за це важливе завдання — вшанування пам’яті жертв Голокосту таким чином, щоб зачепити і зацікавити сучасних підлітків. Немає сумнівів, що в цей День пам’яті жертв Голокосту підлітки не зможуть залишитися байдужими до Голокосту і його надихаючих історій виживання».