20 червня 2025 року в Києві відбулася Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду UCXE’25. Подію організовано компанією KA Group за підтримки генеральних партнерів — Нової пошти, Ощадбанку та 4Service.
Цьогорічна Премія об’єднала провідні компанії України, які подали більш ніж 60 кейсів у сфері клієнтського досвіду. Серед галузей компаній, які брали участь — e-commerce, банки, страхові компанії, HoReCa, ритейл, АЗК і навіть агро.

Оцінювання кейсів здійснювалося у два етапи: спершу — письмове есе, далі — онлайн-захист під час дводенного CX-марафону. До складу Експертної ради Премії увійшли 55 незалежних експертів.
Цьогоріч нагородження відбулося у 13 номінаціях. Переможці отримали нагороди, дипломи і подарунки від партнерів — Украфлора, YouScan та Spell.

Переможці UCXE’2025:
- У номінації «Кращий CX-кейс із впровадження інклюзивного підходу» переможцем визнано Ощадбанк. Друге місце за результатами оцінювання посідає Нова пошта, а третє — Агромат.
- У номінації «Кращий CX-кейс із використання зворотного зв’язку» переможець — Dnipro-M, друге місце — YASNO, третє — Uklon і Comfy.
- У номінації «Кращий CX-кейс із впровадження програми лояльності» переміг YASNO, друге місце — Програма лояльності «ЇМО!», третє — Копійочка.
- У номінації «Кращий CX-кейс із застосування Employee Experience» перше місце здобув Dnipro-M, друге — Comfy, третє — Фокстрот.
- У номінації «Кращий CX-кейс із застосування User Experience» переможець — UKRSIBBANK.
- У номінації «Кращий CX-кейс із застосування сервіс-дизайну» переміг Raiffeisen Bank, друге місце — UKRSIBBANK, третє — OTP Bank.
- У номінації «Кращий CX-кейс на базі технологій та AI» переможець — Pizza Day, друге місце посіла компанія Агросем.
- У номінації «Кращий CX-кейс у B2B» перше місце — Food Art Summit, друге — MHP Food Service, третє — Horeca Masters.
- У номінації «Кращий CX-кейс у контакт-центрі» перемогла VUSO, друге місце — Dila, третє — Ощадбанк.
- У номінації «Кращий інноваційний CX-кейс» переможець — Нова пошта, друге місце — Фокстрот, третє — Raiffeisen Bank.
- У номінації «Кращий кейс з онлайн CX» перше місце — ДТЕК Мережі, друге — VARUS, третє — Dnipro-M.
- У номінації «Кращий кейс з офлайн CX» переміг Dnipro-M, друге місце — Ощадбанк, третє — WOG.
- У номінації «Кращий кейс із персоналізованого CX» переможець — Ощадбанк, друге місце — Comfy, третє — Dnipro-M.
Щиро вітаємо всіх переможців і фіналістів UCXE’2025, які продемонстрували високий рівень стратегічних інновацій та емпатії у реалізації CX-рішень!


Відзнака Lovemark-компаній — новий вектор довіри до брендів
Вже стало традицією, що в рамках Ukrainian CX Excellence оголошуються Lovemark-компанії, визначені на основі великого споживчого опитування (17 000+ голосів) компанією 4Service. За результатами опитування у 2025 році улюбленцями клієнтів стали Monobank, Сільпо, COMFY, OKKO, Подорожник, Нова пошта, Київстар, Дія, EVA, Adidas, ROZETKA, Епіцентр, страхова компанія ТАС.
Поряд із нагородженням переможців у програму Церемонії увійшли і кейноути провідних СХ-експертів. Інсайти про важливість СХ-досліджень прозвучали від Марини Березюк, бізнес-психологині, СХ-консультантки, авторки книги «Як завоювати серця клієнтів».

Нагороди отримані, щирі теплі подяки командам надіслані. І головне, у нас посилилось усвідомлення, що UCXE’2025 стала простором стратегічного діалогу, де народжуються нові орієнтири для клієнтського досвіду як драйвера бізнесу.

Цьогорічні кейси засвідчили новий рівень зрілості, глибини та системності рішень. Ми переконались, що навіть у важкі часи бізнес, який ставить клієнта в центр, — це незворотна еволюція СХ в Україні. І саме тому ми впевнено продовжуємо цей шлях.
KA Group уже готується зустріти нових номінантів — лідерів, які не зупиняються на досягнутому і формують майбутнє клієнтоцентричності в Україні. До зустрічі на Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду у 2026 році!
Читайте більше про всіх переможців на сайті Премії.