Сумнів та Голос Розуму: український виробник врожайного насіння показав внутрішні голоси аграріїв
16 Жов 2024, 12:16

Сумнів та Голос Розуму: український виробник врожайного насіння показав внутрішні голоси аграріїв

«Як зробити комунікацію для аграріїв, але не зробити її нудною та очевидною?» — подумала команда бренд-маркетингової агенції Grape, коли Corteva повернулася вчетверте із запитом на комунікаційну кампанію.

Та цього разу вже не художньо-маніфестну, а продуктову — про щоразу врожайне насіння Pioneer. Адже цьогорічна економічна нестабільність змусила українських аграріїв хитатися у бік інших агропартнерів та постачальників, а хотілося нагадати обирати стабільних.

І рішення знайшлося: посміятися над тим, що турбує і часом вселяє страх. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб бути впевненими, що цільові серйозні й практичні аграрії правильно зрозуміють рекламні меседжі, команда ретельно відміряла та зважила рівень гумору й серйозності задуму та сформувала комунікаційну платформу «Corteva. Зважений вибір».

Адже, коли людина приймає серйозне рішення, вона сумнівається. А коли вже сумнівається, то треба добряче все обмізкувати, зважити усі за і проти та купити дійсно дієве й врожайне. Так зʼявилася ідея роликів за участі українського аграрія, сповненого сумнівів, жабою польовою та маленькими олюдненими версіями думок аграрія — Сумнівом і Голосом Розуму.

«Сумнів схиляє аграрія до того, що якось та буде, купи вже що-небудь. А Голос Розуму закликає подумати двічі, проаналізувати всі доступні варіанти й обрати найоптимальніший й доведено ефективний — зробити зважений вибір!» — розповідає креативна лідерка Олена Тищук.

Розкажіть друзям про новину