10 Лют 2023, 13:21

Сукні, ковбойські черевики та манікюр у стилі Біг Мака: McDonald’s запустив кампанію для покоління Z

У 1968 році McDonald’s Canada представив бургер, настільки культовий і відомий, що його можна було впізнати тільки за списком інгредієнтів: дві котлети з яловичини, спеціальний соус, листя салату, сир, солоні огірки, цибуля на булочці з кунжутом. Біг Мак став основним пунктом меню ресторанів McDonald’s, ставши іконою поп-культури та Америки.

Незважаючи на це, нещодавні дослідження показали, що покоління Z не говорить про сендвіч як про ікону. Щоб правильно представити Біг Мак молодому поколінню, McDonald’s Canada та агенція Cossette запустили маркетингову кампанію Inspired by Big Mac, націлену на покоління Z та їхню любов до творчості та самовираження.

McDonald’s співпрацював з різними виробниками покоління Z, кожен із яких спеціалізується на різних формах візуального мистецтва, з метою продемонструвати унікальну здатність Біг Мака надихати культуру. Від ковбойських чобіт, натхненних сендвічем, до тривимірного дизайну персонажів і навіть прикрашеного коштовностями набору грилів для Біг Маку. Кампанія була спрямована на те, щоб знову представити Біг Мак як ікону, показуючи різні способи його появи на культурних авеню, що пов’язані з поколінням Z.

Маркетингова агенція McDonald’s Canada, Cossette, втілила кампанію в життя за допомогою матеріалів, створених для OLV, соціальних мереж, контекстної зовнішньої реклами та спеціальної активації на платформі Pinterest.

Поряд із запуском у соціальній мережі, що належить McDonald’s, кампанія також залучила постійно зростаючу аудиторію Pinterest представників покоління Z, щоб надихнути їх на створення пінів про Біг Мак. Визначивши відповідні інтереси аудиторії та зіставивши їх із деякими з найпопулярніших категорій Pinterest (наприклад, «Краса», «Мода», «Домашній декор»), дошки про Біг Мак витягли піни строго з палітри кольорів Біг Маку, щоб створити культовий сендвіч практично на платформі.

Pinterest — це місце, куди люди приходять з наміром реалізувати ідеї, які вони виявляють, тому на дошках також є приховані сендвічі, згенеровані штучним інтелектом, щоб відповідати категорії дошки, які при коментуванні пінерами відкривають коди знижок, які можна використовувати через додаток McDonald’s.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео