Надокучливі стовпчики на парковці роками створюють проблеми водіям. Але завдяки новій кампанії від страхової компанії TD Insurance та агентства Diamond ці болісні зіткнення зі стовпами паркування стали трохи м’якшими.
Щоб вирішити цю щоденну проблему, TD Insurance звернулася до власних даних про страхові випадки, щоб визначити деякі з найбільш завантажених — і найнебезпечніших — паркувальних майданчиків у Великому Торонто. Рішення? «Pole Pillows» — м’які обгортки для бетонних стовпчиків, які часто пошкоджують автомобілі водіїв, що відволікаються на дорогу.
Тепер вони встановлені в місцях з високим трафіком, таких як CF Toronto Eaton Centre, CF Sherway Gardens та CF Shops at Don Mills, і виконують подвійну функцію: запобігають паркуванню та перетворюють рекламу на корисне втручання.
Тим не менш, основна мета «Pole Pillows» полягає в тому, щоб підкреслити прагнення TD Insurance бути поруч із водіями, коли вони їх найбільше потребують.