Стоп-моушн ролик зобразив світ, охоплений димом
07 Гру 2023, 14:07

Стоп-моушн ролик зобразив світ, охоплений димом

Всесвітній фонд природи випустив ролик, щоб підкреслити нагальність проблеми зміни клімату. Він являє собою стоп-моушн короткометражку, у якій планета охоплена полум’ям.

Ролик був випущений під час 28-ї Конференції Організації Об’єднаних Націй з питань зміни клімату.

Анімація занурює глядачів у поглинутий смогом світ, де дівчинка символізує людство, що стикається з жахливими наслідками безперервного використання викопного палива.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це вже третя реклама від креативної агенції Nomint, яка слідує за минулорічною «Flammable Planet», що отримала широке визнання.

Команда зняла ролик повністю на камеру і застосувала унікальний виробничий процес, об’єднавши стоп-моушн анімацію зі справжнім димом і використавши техніку повнокольорового 3D-друку для створення понад 700 скульптур головної героїні.

Саундтреком до фільму є хіт Біллі Айліш «When the Party’s Over» у виконанні гурту The Social Singing Choir з Маргейта.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео