State Farm провів процедуру «розриву» молодої жінки від автостраховки батьків
21 Лют 2025, 17:25

State Farm провів процедуру «розриву» молодої жінки від автостраховки батьків

Страхова компанія State Farm запустила веселу рекламну кампанію в рамках серіалу «Розрив».

У ролику, знятому виконавчим продюсером серіалу Беном Стіллером, знявся Адам Скотт разом із речником State Farm Джейком.

Серіал, що дебютував у 2022 році, розповідає про людей, які добровільно проходять процедуру відокремлення свого робочого життя від особистого. У рекламі State Farm, яка запозичена з першого епізоду серіалу, розгублена молода жінка прокидається і дізнається, що вона добровільно вирішила пройти процедуру «розриву», яка відриває її від автомобільної страховки батьків. Вона панікує, поки Джейк не приходить на допомогу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину