State Farm провів процедуру «розриву» молодої жінки від автостраховки батьків
21 Лют 2025, 17:25

State Farm провів процедуру «розриву» молодої жінки від автостраховки батьків

Страхова компанія State Farm запустила веселу рекламну кампанію в рамках серіалу «Розрив».

У ролику, знятому виконавчим продюсером серіалу Беном Стіллером, знявся Адам Скотт разом із речником State Farm Джейком.

Серіал, що дебютував у 2022 році, розповідає про людей, які добровільно проходять процедуру відокремлення свого робочого життя від особистого. У рекламі State Farm, яка запозичена з першого епізоду серіалу, розгублена молода жінка прокидається і дізнається, що вона добровільно вирішила пройти процедуру «розриву», яка відриває її від автомобільної страховки батьків. Вона панікує, поки Джейк не приходить на допомогу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео