Старослов’янська в’язь прикрасила новий дизайн українського енергетика
21 Лис 2023, 12:22

Старослов’янська в’язь прикрасила новий дизайн українського енергетика

На початку 2023 бренд Моршинська випустив новий продукт — енергетик Воля, у ідею якого заклали мужність та силу українського духу. Нещодавно напій отримав нові смаки, які треба було лаконічно відобразити на пакованні.

Крім того, після виходу «Волі» на ринок стало зрозуміло, що класичний орнамент вишиванки, хоч і символічний, сприймається споживачами як елемент шароварщини. Тому задачею агенції Rocketmen стало оновлення дизайну для відображення сучасного погляду на українську культуру.

Команда вирішила, що найкраще розкажуть про волю самі українці. Тому почали шукати натхнення для дизайну в історичних текстах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожен з рукописів доводить, що українська нація сотні років була сміливою, незламною та непоборною. Агенція хотіла знайти натхнення в історичних подіях, але знайшла його в способі написання історії — літерах старослов’янської в’язі.

Запитайте себе: яка вона, воля українців? Незламна, Непоборна, Запальна, Незалежна. Саме ці асоціації стали основою леттерінгу. 

Орнамент складається з літер, а вертикальна композиція слова створює унікальний образ та впізнаваний елемент паковання. Для того, аби вдало зобразити слово, команда розмістила літери у два ряди.

Щоб зберегти впізнаваність бренду на поличках, рокетмени не змінювали дизайн кардинально, а лише додали йому глибших сенсів без втрати звичних для покупця елементів паковання. Так лінійка напоїв виглядає як цілісна концепція, відрізняючись лише за кольором, що додає їй гармонійності та яскравості.

  • Ідентифікатор кольору для «журавлини» — рожевий, як мрії українців про зникнення з карти однієї імперії.
  • «Ківі-полуниця» — яскравий зелений, як ліси в горах Карпат.
  • «Манго-апельсин» — жовтогарячий, як полум’я від коктейлю Молотова.

Леттерінг з українською душею став втіленням сучасності, але й відображенням давніх цінностей у новому світлі.

Розкажіть друзям про новину