26 Кві 2022, 11:16

Starlight Media запускає NFT-колекцію для бізнесу

Starlight Media, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2 запускає NFT-колекцію для рекламодавців, яка надає можливість розмістити рекламу на сайтах групи.

Команда дивізіону Digital Starlight Media, розробила унікальну NFT-колекцію Iconic Figures of Ukraine спеціально для рекламодавців. Купуючи такі токени, рекламодавець отримує додаткову послугу розміщення реклами у змішаному форматі на сайтах медіагрупи Starlight Media на збільшену в 10 разів суму від вартості купленого токена. Спецільні умови діють до кінця травня 2022 року. У колекції представлені люди та події, які надихають український народ. Один із ключових  токенів – гуси Херсонщини, які допомогли ліквідувати ворожі літаки. 

Колекція вже друга за рахунком, раніше новинний портал fakty.com.ua створив NFT-колекцію про найгірших агресорів сьогодення: путіна, лаврова, шойгу, пєскова. Вони – послідовники монстрів минулого людства: гітлера, геббельса, бормана, муссоліні. Кошти від продажів колекції підуть на допомогу порталу та Збройним силам України.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Рекламний ринок є важливою підтримкою для креативної індустрії та має відновлюватись. Економіка має працювати і ми робимо все для її відновлення. Наші колекції – це спосіб зацікавити рекламодавців новими технологіями та отримати якісні послуги.
Ольга Удодова
директор з продажів дивізіону Digital Starlight Media

Розкажіть друзям про новину

Нове відео