Starlight Media запускає NFT-колекцію для бізнесу
26 Кві 2022, 11:16

Starlight Media запускає NFT-колекцію для бізнесу

Starlight Media, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2 запускає NFT-колекцію для рекламодавців, яка надає можливість розмістити рекламу на сайтах групи.

Команда дивізіону Digital Starlight Media, розробила унікальну NFT-колекцію Iconic Figures of Ukraine спеціально для рекламодавців. Купуючи такі токени, рекламодавець отримує додаткову послугу розміщення реклами у змішаному форматі на сайтах медіагрупи Starlight Media на збільшену в 10 разів суму від вартості купленого токена. Спецільні умови діють до кінця травня 2022 року. У колекції представлені люди та події, які надихають український народ. Один із ключових  токенів – гуси Херсонщини, які допомогли ліквідувати ворожі літаки. 

Колекція вже друга за рахунком, раніше новинний портал fakty.com.ua створив NFT-колекцію про найгірших агресорів сьогодення: путіна, лаврова, шойгу, пєскова. Вони – послідовники монстрів минулого людства: гітлера, геббельса, бормана, муссоліні. Кошти від продажів колекції підуть на допомогу порталу та Збройним силам України.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Рекламний ринок є важливою підтримкою для креативної індустрії та має відновлюватись. Економіка має працювати і ми робимо все для її відновлення. Наші колекції – це спосіб зацікавити рекламодавців новими технологіями та отримати якісні послуги.
Ольга Удодова
директор з продажів дивізіону Digital Starlight Media

Розкажіть друзям про новину