Starbucks випустив стакани, натхненні латиноамериканською культурою
31 Сер 2023, 11:19

Starbucks випустив стакани, натхненні латиноамериканською культурою

Starbucks оголосив про випуск третьої лімітованої серії колекції стаканів у співпраці з художниками.

Цього разу вони були створені з допомогою Мануели Гільєн. У колаборації були використані яскраві зображення латиноамериканської спадщини та культури.

Колекція має три оригінальні дизайни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На стакані «Manuela Dream» зображено фантастичний автопортрет Гільєн з птахами та кольоровими вкрапленнями на білому тлі.

«Buenas Vibras» — це світло-блакитна напівпрозора чашка в оточенні різнокольорових малюнків рослин, метеликів, птахів та ягуара.

«Manuela Heart» має центральну фігуру, яка ніби тягнеться до неба в оточенні сонячного проміння, а на білому тлі — рослини агави та пальми.

Серія колаборацій Starbucks з митцями стартувала у травні 2023 року як спосіб відзначити голоси та історії митців з усього світу за допомогою сувенірної продукції. Колаборації приносять користь Фонду Starbucks, який минулого року інвестував понад 20 мільйонів доларів по всьому світу в неприбуткові організації, що мають спільну мету — побудувати сильніші та неупереджені спільноти.

Попередні колаборації були з художником Тімом Сінглтоном, який випустив у травні колекцію стаканів на тему Прайду, та Іцяо Вангом, який у червні створив стакани, присвячені людям з порушеннями слуху.

Розкажіть друзям про новину