Starbucks випустив стакани, натхненні латиноамериканською культурою
31 Сер 2023, 11:19

Starbucks випустив стакани, натхненні латиноамериканською культурою

Starbucks оголосив про випуск третьої лімітованої серії колекції стаканів у співпраці з художниками.

Цього разу вони були створені з допомогою Мануели Гільєн. У колаборації були використані яскраві зображення латиноамериканської спадщини та культури.

Колекція має три оригінальні дизайни.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На стакані «Manuela Dream» зображено фантастичний автопортрет Гільєн з птахами та кольоровими вкрапленнями на білому тлі.

«Buenas Vibras» — це світло-блакитна напівпрозора чашка в оточенні різнокольорових малюнків рослин, метеликів, птахів та ягуара.

«Manuela Heart» має центральну фігуру, яка ніби тягнеться до неба в оточенні сонячного проміння, а на білому тлі — рослини агави та пальми.

Серія колаборацій Starbucks з митцями стартувала у травні 2023 року як спосіб відзначити голоси та історії митців з усього світу за допомогою сувенірної продукції. Колаборації приносять користь Фонду Starbucks, який минулого року інвестував понад 20 мільйонів доларів по всьому світу в неприбуткові організації, що мають спільну мету — побудувати сильніші та неупереджені спільноти.

Попередні колаборації були з художником Тімом Сінглтоном, який випустив у травні колекцію стаканів на тему Прайду, та Іцяо Вангом, який у червні створив стакани, присвячені людям з порушеннями слуху.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео